Avatar billede AnneB21 Novice
13. maj 2016 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Start sidetal på side 3

Hej

Jeg er næsten færdig med at skrive en størreopgave og er ved at finjustere. Men jeg kan ikke få side 1 til at starte på side 3.

Det der er i det, er at min indholdfortegnelse fylder mere end 1 side og jeg selvom jeg laver sketionsskift ned til indledning bliver der stadig sat sidetal på 2. side med indholdsfortegnelse..

Jeg kan godt få side 1 til at stå på side 3, men på siden, hvor det sidste af indholdsfortegnelsen står, står der side 2??

Jeg har en Mac computer og bruger office 2011 til Mac.

Håber, der er en der kan hjælpe mig, så der ikke er sidetal på de 2 sider med indholdsfortegnelse og så side 1 reelt set begynder på side 3.

Hilsen Anne
Avatar billede anedi Ekspert
13. maj 2016 - 16:01 #1
Ved jeg ikke om man kan.

Men kan du ikke "snyde" Word og vælge hvid skriftfarve for tallene på side 1 og 2?

Vh
Anedi
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
13. maj 2016 - 19:31 #2
Du skal indsætte et sektionsskift. Se mit svar op tilsvarende spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/1005885