Avatar billede KogeNielsen Nybegynder
13. maj 2016 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Apple mail.app

Hej folkens,
Håber nogle kan hjælpe. Jeg har et rigtigt træls problem med Apple mailprogram "mail.app".

En stor del af mine mails viser ingen afsender, men skriver blot "(ingen afsender)". Der virker ikke rigtigt til at være nogen logik i hvilke.
Jeg har prøvet at rebuilde/genopbyg, slettet store mængder mails og fjerne og tilføje mailkontoen, så alt blev genindlæst.
Intet har hjulpet :-(
Avatar billede KogeNielsen Nybegynder
13. maj 2016 - 17:16 #1
Kan i øvrigt tilføje, at jeg også har Thunderbird installeret, som henter mails fra samme konto og med samme info - her vises alt korrekt.
Men - jeg vil gerne bruge Apple mail.app...
Avatar billede Andershoegh Seniormester
14. maj 2016 - 22:34 #2
Ikke en løsning, men et forslag -(

Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.
Avatar billede KogeNielsen Nybegynder
15. maj 2016 - 09:01 #3
Tak - det prøver jeg :-)
Avatar billede KogeNielsen Nybegynder
16. maj 2016 - 13:55 #4
Hej Anders.
Jeg fik svar på macnyt, så tak for hjælpen :-) Læg det gerne ind som svar, så du kan få point.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
16. maj 2016 - 15:57 #5
Godt hvis du fik det løst. :-)

Jeg har absolut intet at bruge point til.

Så det nemmeste er nok, du accepterer dit eget svar.