Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2016 - 11:23 Der er 2 kommentarer

Feedback på Sex Dating side

Hej Folkens

Jeg har åbnet et nyt sexdating site, hvor folk for en ganske lille beløb kan komme i kontakt med deres ideelle sexpartner(e).
Lige nu samler jeg brugere ind, der vil blive belønnet med 3 mrd. gratis sexdating, når jeg engang i fremtiden skal lancere siden.

Jeg vil gerne høre jeres mening om hjemmesiden, og konceptet.
Link til siden: http://www.sexbyen.dk

< < < Bare rolig, der er ingen klamme billeder > > >
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2016 - 08:56 #1
Hej,

Jeg har ikke tilmeldt mig, så ved ikke hvordan det ser ud bagved forsiden, men synes ikke rigtig du sælger varen med den forside, det ser lidt kedeligt og tamt ud, hvilket det ikke bør ud fra sidens omdrejningspunkt.

Farvemæssigt adskiller du dig ikke fra alle andre, rent faktisk ligner siden specielt scor der har meget samme farve palette, og hvis jeg virkelig var ude efter en sexpartner umiddelbart, så ville jeg vælge scor, den er meget mere indbydende og lokkede. Der er intet i vejen med de farver, men når man benytter farver i den mørkere ende af skalaen, virker det en smule dystert, måske hemmeligt, måske lidt tillokkende når det samtidig kombineres med sex. Men så skal man bare også sælge varen for hvad den er og her må jeg sige at der for mig ikke er meget der lokker og får mig til at oprette mig hos dig, her skal du sælge varen bedre.

Jeg ved godt det er et nyt site og du skal have tiltrukket medlemmer, men det er netop her at du kan gøre noget, fede billeder (det er dog fint det du benytter på forsiden), men der skal være noget mere, noget der viser profiler, hvad er det jeg går ind til hvis jeg opretter mig hos dig.
Der er intet på siden der signalere troværdighed, andet en ordet og det er så skrevet med neongrøn som overhoved ikke passer sammen med designet. Jeg ved ikke hvad det "normalt" koster at være medlem på sådanne sider, men intet her fortæller mig at det er en god pris, jeg kan nemlig ikke se hvad jeg får for pengene, andre dating sites er rigtig gode til den del og skjuler lidt mere hvad det koster, men alligevel har/får de mange profiler.

Jeg synes der er meget der kan arbejdes med endnu på din side, jeg tror det er et hårdt marked, især fordi der er allerede mange store virksomheder på området der prøver at få en bid af kagen, hvor mange du skal have i folden til 69 kroner om måneden for at det kan løbe rundt ved jeg ikke, men lad os sige 500 personer, så har du til server hosting, annoncering, løn osv.
Men 500 brugere skaber ikke et stort udvalg for medlemmerne, og det er her det er interessant for mig, igen hvad får man for de penge man skal give, er det udvalget, er det funktionaliteten, er det den helt specielle måde at kontakte eller chatte med brugerne på. Samtidig er det svært at fastholde brugerne, så har du 500 brugere, men ingen er online eller de falder fra måneden efter fordi det ikke var det de søgte, så får du svært ved at få dem ind igen, så er det prøvet og med mindre end 500 brugere er der ikke noget at komme efter for nye, for det er et for lille marked så at sige.
Hvad er det der virkelig skal sælge din side, fremfor de mange andre der er etableret og har mange brugere og derved et stort marked, hvad er det jeg som bruger får ud af at droppe scor, dating eller hvor jeg nu måtte være og joine dit projekt her?

Som opsummering, så savner jeg noget der sælger din side på alle fronter faktisk, design, layout, værdier og funktionalitet. Det handler om at sælge varen, både for dig og brugerne hver i sær og det sker ved at du sælger noget fedt funktionalitet der ser godt ud og at brugerne nemt kan få sig selv til at se godt ud på siden vha. en god profil der skiller sig ud fra mængden og alle de andre sider til formålet.

Håber ikke det hele lyder for negativt, det er altid spændende at starte et nyt projekt og få noget til at fungerer og få folk til at anvende det, men konkurrencen er hård og man skal have mere end bare en side der fungerer op og stå.
Avatar billede mikaelch Novice
19. maj 2016 - 18:16 #2
ny side gratis 3 måneder det er kort tid sexdating.dk har gratis oprettelse da får mange meddeler og derved kan du se kan komme i kontakt med mange og de er også mange flere år gamle

hvorfor skal jeg oprette mig en helt ny side , der er jo nærmeste ingen meddeler om 3 måneder hvor min gratis periode udløber , skal betale men når ser folk hopper fra udvider du sikkert gratis periode men lav gratis oprettelse så der kan komme gang i siden 69 kroner om måneden tør jeg ikke bruge tid og prøve oprette mig for gider ikke alt det med usikkerhed om meddele fra fungere og det koster tid .

jeg finder betingelserne på siden men de er kun med et lille minimale links på siden så frem med dem på siden

om jer siden kan jeg ikke finde og en kontaktformular kan jeg heller ikke finde på siden

social logoer siden sæt gerne især facebook , del og likes giver kunder og sæt gerne google plus siden det betyder lidt i seo