Avatar billede KristinaBrix Nybegynder
15. maj 2016 - 11:55 Der er 3 kommentarer

Azehosting - Webhotel

Hej allesammen.

Jeg har liget købt domæne+webhotel hos azehosting.net og har stort set kun hørt godt om dem. Domænet blev købt d. 14 Maj 2016 kl. 12.00. (altså igår)
Men mit domæne er stadig ikke blevet aktiv.
Først stod den på "afventer" også efter mange timer, "pending"
Imorgen stod der stadig "pending" og er nu gået tilbage til "afventer."

Skrev til support kl. 20.30 igår aftes, som skulle svarer alle dage og mange siger de er hurtige til at svarer uanset tid....men har ikke fået svar endnu.

Er jeg ultålmodig? eller?

Er der nogen herinde der har azehosting som webhotel? som måske kan give deres erfaring?

Tak på forhånd!
Avatar billede moddi100 Seniormester
15. maj 2016 - 15:02 #1
Har du fået en e-mail fra DK-Hostmaster om bekræftigelse af køb? Det kan meget vel være den, hvor den hænger
Avatar billede KristinaBrix Nybegynder
15. maj 2016 - 15:26 #2
Det er et domæne med .com, så det er ikke noget med dem at gøre.
Avatar billede arne123 Novice
21. marts 2018 - 10:58 #3
Jeg har azehosting til mit site https://synafbil.dk/, og der kan godt gå lidt tid før de får det sendt videre til dk-hostmaster :-)