Avatar billede Vigh Novice
15. maj 2016 - 17:57 Der er 5 kommentarer

søge funktion i spørgsmål og svar

Hej

søge funktionen på siden, virker den ikke eller er det bare mig som ikke forstår at skrive noget som kan søges efter
Avatar billede komsam Juniormester
15. maj 2016 - 21:00 #1
Noget tyder på det er nede i øjeblikket jo. Prøv igen senere, som man skriver;-)
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2016 - 21:15 #2
Den har ikke virket i længere tid.
Avatar billede BPA Seniormester
16. maj 2016 - 13:48 #3
Deltager gerne i hylekoret.
Søgning har ikke virket i de par dage jeg har prøvet.
Vi må håbe den fejl bliver rettet snarest, for jeg har tidligere set at der er et muligt svar på mit problem - et sted.

Er der måske mulighed for at få oplyst en DRIFTS STATUS  af Eksperten ?
Jeg troede ligesom trådstarteren at det var fordi man spurgte dumt.
Det var det så ikke.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. maj 2016 - 17:25 #4
Hvis du søger svar på et spørgsmål du selv har oprettet kan du jo altid se dine tidligere tråde Her!
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/BPA
ellers må du jo prøve med dit problem igen?
Avatar billede BPA Seniormester
16. maj 2016 - 18:01 #5
Tak skal du have poko1.
Det skal jeg have i "huskeren".
Og, - nej, det spørgsmål jeg søgte har andre oprettet, og sikkert i flere versioner, så svaret antager jeg kan findes under flere overskrifter.
Det drejer sig om jeg har slettet en ekstern HD med "Akronis software" så den burde fremstå som ikke partitioneret.(har gjort det med held før)

Det har den gjort grundigt denne gang, for siden er disken blevet totalt usynlig både for stifinder og partitionering.
Jeg ved andre har skrevet om den "usynlighed" og ville læse om det før jeg stillede unødige spørgsmål.