Avatar billede hjortby Nybegynder
17. maj 2016 - 01:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BlueScreen på Acer Aspire

Min stationære Acer Aspire er begyndt at 'crasche', den stopper simpelthen og laver en blå skærm, hvor der står BCCode: c2.
Den bruger Windows 7. Og er med en 64 bit maskine.
Efter nogen tid kan jeg starte maskinen igen - men der går max 15 minutter, så har vi igen BlueScreen.
Er der nogen hjælp at hente?

OS Version:    6_1_7600
Service Pack:  0_0
Product:        768_1

Under update har den nægtet / mislykkes med opdatere Servicepack og kommer med fejlkode: 8024200D.
Avatar billede hjortby Nybegynder
21. maj 2016 - 15:31 #1
Den gik ikke
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2016 - 13:45 #2
Du kan prøve at opdatere grafikkort driver og se om det hjælper.

1. Klik på start-knappen.
2. I søgefeltet skrive devmgmt.msc og derefter trykke på enter.
3. Vælg skærmkortet enheden, og højreklik på den
4. Nu vælg egenskaber.
5. I vinduet egenskaber, under fanen Driver, klik på knappen Afinstaller.
6. Efter afinstallere driverne genstarte computeren.

Dette skulle automatisk installere rigtige drivere til det.

Du kan også downloade og installere den nyeste driver til den fra producentens websted.
http://www.acer.com/ac/da/DK/content/home
- Find dit model og start med at installere tilsvarende software og driver til dit model.

Sørg for at installere Windows 7 64-bit Service Pack 1 med rette sprogpakke:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5842