Avatar billede richardjensen Seniormester
18. maj 2016 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Læse/redigere gamle WORKS-filer med fx. WORD

På en ældre HD har jeg nogle gamle WORKS-filer, og nogle af dem ville jeg gerne kunne læse/redigere fx. med WORD.
(Win 10 vil ikke acceptere instal.af Works)
Er der et prg. som kan konvertere ?  (synes der var engang)
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. maj 2016 - 18:35 #1
Libre Office kan åbne dem ( *.wps ) - og gemme i et utal formater herunder flere word formater.
Avatar billede richardjensen Seniormester
19. maj 2016 - 11:55 #2
Tak for hjælpen, - det blev lidt sent i aftes - Libre Office kan jo en masse.
Er du interesseret i point,-så læg svar.
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. maj 2016 - 15:43 #3
Ja der er masser af formater i LibreOfice ( Og Open Ofice )-

Microsoft burde engentligt supporter sine gamle tekstformater i Word !