Avatar billede Markin Praktikant
18. maj 2016 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mappegenveje laver problemer

Før fejlen, hvis jeg eks gik ind i Dokumenter, som er sorteret efter type, kommer Mapperne med A jo først så B osv,

Men nu både i Dokumenter / Billeder / Windows ja alle vegne.
Så er det ikke mere mappen med bogstavet jeg trykker på som kommer frem.
Der kommer alle mulige filer, logfiler / systemfile Osv.
I kan se her, hvad problemet er, og sikke noget rod

https://www.transferbigfiles.com/9f181ce5-20c3-409d-bb81-4f9e72be9d20/EYSrUXVH78rSxfnAc_gxvw2#PhotoSwipe1463440293131

Har en venlig sjæl måske en løsning på løsning ad mit problem ?

Med venlig Hilsen

Markin
Avatar billede 220661 Ekspert
18. maj 2016 - 23:24 #1
Er dit fordi du har sat computeren til at vise system filer og skjulte mapper?
Prøv at gå i kontrolpanel og find mappeindstillinger. Gå så herefter i vis.

Ser det sådan ud hos dig?
http://www.it-artikler.dk/wp-content/uploads/skjultefilervista3-thumb.jpg
Avatar billede Markin Praktikant
19. maj 2016 - 00:05 #2
Hej 220661

    Du havde delvis ret, det var det rigtige sted du førte mg hen

    Jeg havde afkryset " Indtast automatisk " I søgefiltet
    Men det rigtige er jo at:
    " Vælg det intastede element i visningwn "

    Nu er et hele som det skal være

    Mangw tak for hjælpen

    Markin
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2016 - 00:21 #3
Velbekomme Markin :-)