Avatar billede ThomasBTDK Praktikant
19. maj 2016 - 09:51 Der er 1 løsning

SPF Records Validering fejler - HJÆLP?

Hej Eksperter.

Vi kører et mail system med flere "include all" hvilket giver nogle problemer med nogle spamfiltre.

Jeg har læst mig frem til at hvis man laver disse om til 1 record, i stedet for 3 - kan dette omgås.

Min record ser således ud:
v=spf1 include:spf.ubivox.com include:spf.protection.outlook.com include:spf.mail01.tigermedia.eu -all

Jeg har dog stadig samme problem, at den bliver afvist fra modtager.

Jeg er helt på bar bund, og rimelig grøn på området. Så jeg håbede i kunne hjælpe?

Med Venlig Hilsen
Thomas
Avatar billede ThomasBTDK Praktikant
19. maj 2016 - 10:17 #1
Jeg fandt fejlen.