Avatar billede jepper1992 Mester
19. maj 2016 - 10:07 Der er 1 løsning

installation LTSP server

Hola derude

er ved at installere en ltsp server, problemet er at den skal køre standalone da den også skal køre DHCP

er der nogle der har erfaring med det som kan komme med en nem guide til at installere det?

har fundet nogle på nettet men de kræver man installere en dhcp proxy for at få tftp til at virke, men det vil smadre min dhcp server
Avatar billede jepper1992 Mester
23. maj 2016 - 15:18 #1
har fået det meste til at virke lukker og prøver igen