Avatar billede Casper Andersen Juniormester
19. maj 2016 - 14:18 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Forskellig tekst giver forskellig farve

Hej eksperter

Jeg har et excel ark hvor der sker noget som min nysgerrighed ikke kan blive stillet, men at det bare er rigtigt.
Det består af 4 kolonner, B er hovedtekst, C tal fra et ark, D tal fra et andet ark og E er kontrol.

E er en kontrol af at C og D er lige store, så hvis der står 10.000 i C skal det også stå i D og det stemmer.

Spørgsmål:
I kolonne E er cellebaggrunden grøn, hvis der står stemmer og rød hvis der står stemmer ikke. Hvordan er det muligt?

MVH
Casper Andersen
Avatar billede madklub Guru
19. maj 2016 - 14:26 #1
Betinget formatering.
Avatar billede kim1a Ekspert
19. maj 2016 - 14:26 #2
Hej Casper

Betinget formattering - find det på "home" båndet.
Avatar billede Casper Andersen Juniormester
19. maj 2016 - 14:35 #3
Tak for de hurtige svar.

Hold nu op hvor kan man finde meget når man ved hvad der skal ske. Søgte hurtigt og det ligger under startside -> typografier. Super så må jeg bare lege med denne funktion.

Madklub får svar point da han var sekunder hurtigere.

Tak for hjælpen.