Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 15:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af printer

Jeg har købt denne printer https://www.epson.dk/products/printers/inkjet-printers/microbusiness/workforce-wf-3620dwf (ikke til den pris).

Jeg vil gerne tilslutte fax også. Men jeg har ikke noget telefonstik i det værelse hvor den skal stå. Det kan nok (?) lade sig gøre via wi-fi. Men jeg er nødt til at tilslutte printeren til min computer med kabel, da det er en stationær. Det er jo nok ikke muligt både at gøre det og benytte wi-fi samtidig?
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 15:38 #1
Det var vist noget sludder. Uden telefonstik virker det selvfølgelig ikke.
Så er det ikke muligt. Bare ærgerligt!
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 20:47 #2
Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvordan jeg tilslutter printeren til min computer. Er fuldstændig blank.

Citat:
Tilslutninger
Wi-Fi Direct, Wireless LAN IEEE 802.11b/g/n, Ethernet-interface (100 Base-TX / 10 Base-T), Hi-Speed USB - compatible with USB 2.0 specification.
Citat slut.

Bagside: http://web.gratisupload.dk/f/8v82rxc5e9/

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 21:14 #3
Er det sådan et der skal bruges?
Se venligst tekst og billede ovenfor.

https://www.dustinhome.dk/product/5010603274/usb-20-type-a-b-male-male-20m-white
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 21:42 #4
Er der nogen???
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 21:44 #5
Syntes ikke det ligner noget der kan sættes i de huller.

Fortæl mig for guds skyld ikke lortet ikke kan kobles til min computer. Så er jeg grædefærdig ...!!!!!

Jeg spurgte her inde før jeg købte den.
Avatar billede store-morten Ekspert
20. maj 2016 - 23:13 #6
De huller på billedet i #2 er telefon/fax

USB sidder længere til højre.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 23:27 #7
Jeg kan intet finde længere til højre. Kan ikke se andet end de tre "huller" bagpå.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2016 - 23:31 #8
Ah, har fundet det! Var slet ikke bagpå, men bagerst på den ene side. Har slet ikke kigget der. Hvilken lettelse!

Tusinde tak.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. maj 2016 - 00:03 #9
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:15 #10
Tak.

Læg svar.
Avatar billede store-morten Ekspert
25. maj 2016 - 22:20 #11
Velbekomme