Avatar billede oppes Seniormester
22. maj 2016 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

installation nægtet

Har win 10 pro - kan ikke installere Panda antivirus free
Avatar billede oppes Seniormester
22. maj 2016 - 18:56 #1
når jeg prøver installere det for jeg følgende besked: panda antivirus er blevet startet i kompatibilitetstilstand. installation kan ikke udføres i denne tilstand.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2016 - 19:46 #2
højreklik på installationsfilen, og vælg 'kør som administrator' - den skal jo pille ved primær windows.
Avatar billede oppes Seniormester
22. maj 2016 - 20:38 #3
Tak for hjælpen, det virkede! Svar
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2016 - 21:37 #4
Bare luk selv, men tak for tilbagemeldingen.
Avatar billede oppes Seniormester
23. maj 2016 - 11:11 #5
ok. tak
Avatar billede oppes Seniormester
24. maj 2016 - 19:03 #6
Hej skal jeg lave et nyt spørgsmål eller: nu har jeg prøvet at installere irfan wiv -photoprogram og har samme problem som med panda men det hjælper ikke som jeg fik af dig til installation panda.