Avatar billede jegerenteen Nybegynder
22. maj 2016 - 20:01 Der er 5 kommentarer

Computer vil ikke starte efter windows update

Hej alle Eksperter :-)

Jeg har efter 3 år sat min computer til i dag for første gang. Den bootede fint op første gang, uden problemer og efter 1 times tid, så slukkede jeg computeren hvor den så instalelrede 21 windows opdateringer før den endelig lukkede ned.

Mit problem er nu, at den ikke kan starte igen. Det er først efter disse opdateringer, at jeg pludselig ikke kan komme ind på skrivebordet. Når den booter op, så går den i stå, altså billedet fryser, ved Windows loading skærmen. Den kommer ikke videre derfra, og når jeg prøver at få den til at løse problemerne, så går den blot i sort skærm.

Jeg er lidt fortabt... Smider 100 point til den som kan hjælpe mig med en løsning.

Mange hilsner Patrick
Avatar billede jegerenteen Nybegynder
22. maj 2016 - 20:02 #1
Jeg kan godt få adgang til BIOS - Men det hjælper mig ikke synes jeg.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2016 - 21:26 #2
Hvis det er Windows 7 du har, så prøv at trykke på F8 med det samme under opstart. Vælg fejlsikret tilstand. Når den er bootet op gå i systemgendannelse og gendan systemet tilbage til før opdateringerne kom ind.
Prøv herefter at hente færre opdateringer, installer og lav genstart.
Avatar billede jegerenteen Nybegynder
22. maj 2016 - 21:38 #3
Hej!

Når jeg vælger fejlsikret tilstand så siger den følgende
Indlæst: \Windows\System32\config\system

Der står vent i bunden. Men der sker ingenting her. Den booter aldrig rigtig op i fejlsikret tilstand.

Ja det er Windows 7!:-)

Har du nogen ide til det?
Avatar billede jegerenteen Nybegynder
22. maj 2016 - 21:39 #4
Hej!

Når jeg vælger fejlsikret tilstand så siger den følgende
Indlæst: \Windows\System32\config\system

Der står vent i bunden. Men der sker ingenting her. Den booter aldrig rigtig op i fejlsikret tilstand.

Ja det er Windows 7!:-)

Har du nogen ide til det?
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar
Avatar billede 220661 Ekspert
23. maj 2016 - 18:00 #5
Windows 7 er væree ramt end jeg regnede med :-(

Har du et windows 7 medie så man kunne forsøge startup repair?