Avatar billede Simon_k Praktikant
23. maj 2016 - 09:23 Der er 3 kommentarer

Udtræk af data fra pivot tabel til ny pivot tabel

Hej Alle.

Jeg har en pivot tabel med ca. 60.000 rækker. Denne indeholder informationer (rækkevis) som ikke altid er relevant for personer som jeg skal sende denne pivottabel til. Jeg vil derfor gerne gøre følgende:

Sortere indtil jeg har de relevante informationer for den enkelte person. Herefter vil jeg gerne eksportere denne pivot tabel til et andet ark som en ny pivot tabel, dog hvor pivot tabellen nu kun indeholder de informationer som jeg tidligere har sorteret. Herefter har personen stadig mulighed for at sortere yderligere I skemaet, hvis nødvendigt.

Er det muligt?

På forhånd tak :-)

Mvh Simon
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. maj 2016 - 11:11 #1
Kan du ikke bruge din oprindelige pivottabel som datagrundlag for den nye?
Avatar billede Simon_k Praktikant
23. maj 2016 - 11:25 #2
Jo, men hvis jeg blot kopier den oprindelige tabel så får jeg en masse information med som jeg egentligt ikke ønsker...

Jeg skal måske også nævne, at jeg ønsker ikke at skulle lave opsætning af kolonne bredder osv. hver gang. Ved ikke om det gør det mere problematisk.

Jeg ønsker egentligt bare at have det info som jeg sortere mig til og så at brugeren i den anden ende stadig har mulighed for at sortere yderligere i skemaet...
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
23. maj 2016 - 11:59 #3
Har du mulighed for at uploade filen og heri vise, hvad det er du ønsker?