Avatar billede joolmool Nybegynder
23. maj 2016 - 15:22 Der er 1 kommentar

Nyt batteri i bærbar pc

Hej
jeg har fået et nyt batteri til min samsung bærbar, det gamle var på 4400 mAh det nye er på 5200 mAh, pc lader ikke på det nye, har kontaktet firmaet der solgte mig batteriet, de sir at problemet måske ligger i pcens BIOS er det korrekt og hvad gør man
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2016 - 16:34 #1
højreklik på windows i bund/venstre, og vælg 'Kør'
skriv
msinfo32
i linjen, så får du et vindue med en masse data om din pc. I højre del kan du lidt nede finde 'BIOS-version/dato' Notér version og dato ned.
Så skal du på http://www.samsung.com/dk/support/category/pcperipheralsprinter/notebooknetbook/ og finde frem til siden med din pc. Der vil der ligge en liste med bios og drivere - find den nyeste version BIOS. Hvis den passer med din, så er BIOS ok, ellers bør du opdatere efter vejledningen på siden.