Avatar billede johnnybp Juniormester
23. maj 2016 - 17:31 Der er 4 kommentarer

Søges: Outlook til android tablet

Til Sony experia tablet Z2.
Jeg leder efter et e-mail progran med samme funtionalitet som i min outlook 2007 (eller 2010 eller nyere)som jeg bruger på min pc.
Mail: det skal være muligt at oprette undermapper til forskellige emner - Der skal kunne sættes filter op så så f.eks junk ryger i junk eller mail fra moster ryger i mappen moster.
Kalender som i outlook med indstilling af påmindelse
Kontaktpersoner
opgavestyring
Jeg har ledt i app store (google) og prøvet et par som hed noget med outlook, men de havde ikke de ønske funktioner, men der er tusinder at vælge i mellem, så det er en håbløs opgave at teste dem alle indtil jeg finder det rigtige.
Hvilket kommer tæt på mine ønsker??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2016 - 19:45 #1
Hvad med Office365?
Avatar billede johnnybp Juniormester
23. maj 2016 - 20:01 #2
Jeg har overvejet 360 -men har 2 forbehold
a) Jeg har kun behov for outlook - de andre programmer i 360 har jeg fra open office
2) Jeg er for gammeldags. Jeg vil godt købe et progran men tanken om at abonnere på det er mig imod og jeg har kun set abonnementsudgaver of office 360 og office 2016.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2016 - 20:13 #3
Well, du spurgte til mulighederne, og det vil være mit bedste bud - uanset om du kan forliges med en månedlig afgift.

Du har jo så adgang til alle Office-programmerne fra alle platforme, uanset om du er på Android tablet, laptop eller PC'en i hjemmekontoret.
Avatar billede eurositi Ekspert
23. maj 2016 - 21:20 #4