Avatar billede Helena13 Juniormester
24. maj 2016 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lydstyrke ændrer sig ved afspilning af musik

Til eksperterne.

Please, hjælp mig med et meget generende problem!

Min stationære PC brændte sammen for nyligt, så nu hører jeg musik på min bærebare HP (afspiller MP3 filer).

På min stationære PC afspillede jeg mp34-filerne via en gammel udgave af Winamp, og lyden var upåklagelig og det fungerede helt fint.
Nu når jeg afspiller filerne på den bærebare via den nyeste version af winamp, går lyden simpelthen op og ned. Det er drønirriterende, og det er ikke til at holde ud at høre på. Så snart der er et break eller mindre "støj" i musikken, skruer lyden op, og når der så kommer trommer på (eller flere instrumenter) skruer lyden gevaldigt ned igen. Sådan kan jeg simpelthen ikke høre musik!
Har også forsøgt at afspille i medieplayer, og det er det samme. Er der en eller anden måde, hvorpå jeg kan slå dette fænomen fra eller fjerne det?

Hjææælllp
Avatar billede Helena13 Juniormester
25. maj 2016 - 12:08 #1
Anybody??
Avatar billede Helena13 Juniormester
26. maj 2016 - 12:20 #3
Tusind tak Milter.

Jeg tror næsten, at det er løsningen :-).
Avatar billede milter Ekspert
26. maj 2016 - 20:09 #4
Velbekom :-)

Melder du tilbage her, hvis du finder løsningen? Andre med samme problem kan så måske finde hjælp her.