Avatar billede groyk Novice
25. maj 2016 - 08:34 Der er 4 kommentarer

Produktide, hvem har kompetencer og kan hjælpe

Hej Eksperter

Jeg går med en lille simpel ide til et stykke hardware der kunne være et markedspotentiale i. Dog er konceptet så simpelt at det vil kræve noget patent samt en partner der har stor erfaring inden for produktion af hardware. Er der nogle i DK der arbejder med sådan noget? Måske produktet allerede eksistere. Har dog ikke selv kunne finde det.
Avatar billede finb Ekspert
25. maj 2016 - 09:56 #1
Kan det 3d-printes ?
Spørg patentbureauer ?
Avatar billede groyk Novice
25. maj 2016 - 10:04 #2
Det kan ikke printes.

Patentbureau tænker jeg også, men min hverdag går med at drive en metalvirksomhed, hvorfor jeg godt kunne tænke mig en virksomhed der i forvejen får produceret egne produkter inden for IT.
Avatar billede finb Ekspert
25. maj 2016 - 10:15 #3
Kunne det være firmaer som:
http://www.rsip.com/raadgivning/
??
Avatar billede finb Ekspert
26. maj 2016 - 12:41 #4
eller Damvig