Avatar billede Butterfly Ekspert
25. maj 2016 - 09:53 Der er 4 kommentarer

Dialogbox med dropdown liste

Jeg har en dialogbox med en dropdown liste, er det muligt at lave en default tekst i denne dropdown liste. F.eks. er den ene dropdown liste lande, kan DK så være default?
Den næste dropdown liste knytter sig til listen lande, og her kan man så vælge nogle områder knyttet til landet. Kan jeg også i denne dropdown liste vælge et default område.
Avatar billede Slater Ekspert
28. maj 2016 - 18:22 #1
Du skal nok lige beskrive, hvad du arbejder i. Du har valgt Visual Basic, men det er jo kun sproget. Vi ved stadig ikke om du arbejder i ASP, ASP.NET, Windows Forms, VBA eller noget andet, og det kommer fuldstændig an på det, hvordan man styrer en dropdown.
Avatar billede Butterfly Ekspert
16. juni 2016 - 13:28 #2
Jeg arbejder i Visual Basic
Avatar billede terry Ekspert
16. juni 2016 - 13:57 #3
If you are using Visual Studio then your very likely using VB .NET, but you could alos be using f.eks. Visual Basic 6.0 which is much older. Dont think many use that now.
Avatar billede Slater Ekspert
16. juni 2016 - 14:18 #4
#2: Vi ved godt det er Visual Basic, det er den kategori du valgte. Men som jeg lige skrev, så er det ikke nok information. Visual Basic er et sprog, og et sprog har i sig selv ingen indflydelse på hvordan en dropdown fungerer. Vi skal vide mere.