Avatar billede darkwader Juniormester
25. maj 2016 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Migrations på Hyper V-

Hej

Jeg sidder med Microsoft server 2012 hvor jeg kører migration
På dem har jeg installeret hyper-v og på hyper-v har jeg installeret 3 servere.

Når forsøger at flytte en virtual server fra server 1 til server 2 får jeg følgende fejl

Virtual machine migration operation failed at migration source
Failed to establish a connection with host SERVER2: No credentials are available in the security package (0x8009030E)
The virtual machine manegement service failed to authenticate the connection for at virutal machine migration at the source host. Make sure that opperation is initiated on the source host of the migration or the source host i configured to use Kerbros for the authentication of migration connections and Constrined Delagation is enable for host ind Activ directory
The virtual machine management service failed to establish a connection for a virtual machine migration with server2 No credentials are available ind security package (0x8009030E)
Failed to authencate the connection at the source host: no suitable credentials availble

Nogen bud på hvad der går galt

Hvis jeg får en bruger bar løsning opretter jeg gerne et spørgsmål mere så så du kan få 400 point.
Årsagen er at det er rime vigtigt for mig at få løst problemmet

på Forhånd tak
Avatar billede gorgemuld Nybegynder
25. maj 2016 - 11:16 #1
Er de to host servere med i samme domæne?
Er live migration enabeld på begge servere?

Denne guide er ret god: https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj134199.aspx#BKMK_Step1
Avatar billede darkwader Juniormester
25. maj 2016 - 11:33 #2
Ja til begge spørgsmål
Og den vejledning du anviser jeg selv fulgt
Avatar billede darkwader Juniormester
25. maj 2016 - 14:17 #4
Hej
Det ser lovende ud. Jeg kigger på det :-)
Avatar billede darkwader Juniormester
25. maj 2016 - 14:48 #5
Yeeees. Det virker

Send mig et svar alle. Så bliver der tildelt point. som lovet laver jeg gerne et ekstra spørgsmål som i kan svare på således at i kan få 400 point

Tusind tak
for hjælpen

:-)
Avatar billede darkwader Juniormester
25. maj 2016 - 14:49 #6
Der er point på vej