Avatar billede PTA_81 Nybegynder
25. maj 2016 - 14:20 Der er 7 kommentarer

Wifi internet problem.

Hej alle i kloge hoveder.

Jeg har et lille problem.

Min bærbar pc ( Lenovo edge E520) er koblet op trådløst. Dette virker sådan set også fint.

Problemet er at den siger den har forbindelse til internet. Men det har den ikke. Så kan jeg køre en ipconfig /release herefter en renew og vupti der er forbindelse. Men kun i meget kort tid. Så er er der ikke hul igennem mere. Selvom windows siger der er. Egenskaber for netkort viser også der er hul igennem.

Jeg har tjekket: Om windows må slukke for trådløst net kort for at spare strøm. Detter er slået fra. Også windows strømstyrings ting er også slået fra.

Er der nogen gode forslag bliver de taget imod med kyshånd.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
25. maj 2016 - 15:02 #1
Køre du DHCP eller Statisk IP fra din router?
Tror muligvis det er der jeg vil kigge først.
Avatar billede PTA_81 Nybegynder
25. maj 2016 - 15:21 #2
Hej,

Jeg køre DHCP.
Problemet er der på alle trådløse net jeg har være på
Avatar billede supportsiden Professor
25. maj 2016 - 15:40 #3
Kører der noget Lenovo strømstyring på den ? Så skal du også checke indstillingene der.

Opdater drivere til netkort

E maskinen købt i udlandet ? Check at dit netkort er indstillet til Danmark
Avatar billede PTA_81 Nybegynder
25. maj 2016 - 15:57 #4
Lenovo styring er slået fra.

Netkort driver er opdateret til nyeste.

Maskinen er dansk.

Og problemet er kommet fra den ene dag til den anden.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2016 - 16:01 #5
systemgendannelse til dagen før det startede (hvis muligt)?
Avatar billede PTA_81 Nybegynder
25. maj 2016 - 16:45 #6
Det er ikke muligt