Avatar billede skaanning Seniormester
25. maj 2016 - 14:59 Der er 2 kommentarer

userform til styring af kursusaktivitet

Hej jeg har lavet en userfor hvor jeg kan taste folks initialer ind, så kommer denne persons oplysninger ind nu har jeg lavet en´txtfeldt kursus start og en der hedder kursus slut, når jeg trykker gem lagres de i et regne ark, jeg har lavet to listbokse hvor jeg gerne vil kunne se hans kursus historik samt i den anden listboks vil jeg gerne se alle andre der er på kusus i pågældende periode er der nogen der kan hjælpe mig med dette?

Dataerne lagres på denne måde
Dato for tastning    Fornavn    Efternavn    Start Dato    Slut Dato
25-05-2016 14:34:17    Peter    """""""""""    18-05-2016    06-02-2016
Avatar billede skaanning Seniormester
01. juni 2016 - 09:24 #1
Skrevet på en anden måde:
Hej har lavet et regneark som jeg skal bruget til registrere hvem der er på kursus og hvornår , jeg har lavet en userform til brug for registrering nu er det at jeg gerne vil i en liste kunne sen hvem der på kursus i en given tids rum kan det lade sig gøre?
Avatar billede skaanning Seniormester
06. juni 2016 - 06:23 #2
Nå det er der ingen der vil svare på, er det min måde at spørge på eller hvad gør jeg forkert for det er tit at der ikke kommer nogen reaktiion, fra jer og der findes helt sikkert en løsning på mit problem?