Avatar billede Jorg777 Nybegynder
26. maj 2016 - 09:32 Der er 1 kommentar

Skærmbillede Zone Alarm

Hej Alle

Hvordan fjerner jeg Zone Alarm der kommer på skærm ved start
af Computer, jeg bruger Windows 10

Hilsen Jorg 777
Avatar billede claes57 Ekspert
26. maj 2016 - 09:42 #1
Højreklik på windows-ikon bund/venstre, i top af den menu er 'programmer og funktioner' - der kan du afinstallere ZoneAlarm.
Bagefter skal du nok lige genstarte, og så højreklikke windows-ikon igen, vælg 'kontrolpanel' og der windows firewall - den skal være slået til hvis du ikke har andre firewalls aktiveret.