Avatar billede jkmedia Nybegynder
27. september 2001 - 19:15 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Billigt webhotel, hvor?!

Davs,
Jeg søger efter et rimlig billigt webhotel! Men hvor er det?

Jeg skal min have 300 mb, den skal understøtte PHP3 & 4 + have MySQL database!

Jeg har fundet et på: http://www.wannafind.dk synes ikke lige jeg kunne finde nogen billigere, men det kan jo være det findes, men hvor?!
Nogen som ved det?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. september 2001 - 19:19 #1
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. september 2001 - 19:21 #2
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 19:21 #3
En søgning på www.webhoteller.net kan nok afgøre om der findes noget der er billigerer.
Gratis: www.internetplads.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. september 2001 - 19:21 #4
...
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 19:21 #5
nomiz >> Tænkte lige det samme.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
27. september 2001 - 19:22 #6
freepaq gider jeg ikke at have! (har det nu!!)
jeg har søgt på webhoteller men kunne ikke lige finde noget, det er jo heller ikke alle de har!

Det skal ikke være et af de der gratise, såsom subnet, whitehat, theroom osv...
Avatar billede hojben Novice
27. september 2001 - 19:22 #7
backup.wannafind.dk PING  Server timed out    0:00 / 3022:03 min  0:02

Hvor kanont er det at backup\'en har været nede i 3000 minutter????? og så oven i købet reklamere med det under driftstatus!!! *LOL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 19:24 #8
hojben >> Har overvejet det før. Men regner med at den ikke står tændt konstant, de tager nok kun backup hver 24. time - og lader den være slukket i mellemtiden.
(Eller disconnected)

De burde i hvert fald fjerne den - det ser ikke godt ud, og den behøver jo heller ikke være online for at tage backup - måske derfor den ringe oppetid :o)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
27. september 2001 - 19:26 #9
hojben>> Det havde jeg sku ikke lige kigget på! Men det kan vel ikke være slemmere end freepaq!!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. september 2001 - 19:29 #10
web-sale.dk
Avatar billede jkmedia Nybegynder
27. september 2001 - 19:33 #11
nej web-sale.dk er sku ikke billigere!
Avatar billede hojben Novice
27. september 2001 - 19:34 #12
tommy> kender sq ingen proff. firmaer som slukker backupmaskinen.. så skal de jo tænde den hver fuc.... dag..
Avatar billede thomasdb Nybegynder
27. september 2001 - 19:48 #13
www.nettohost.dk  BILLIGE -har selv gode erfaringer med dem. De har en hurtig 8MB forbindelse. Men pas på nogle af de andre steder, du kan godt købe for billigt.
Avatar billede senior54 Novice
28. september 2001 - 22:30 #14
Web-sale.dk Du finder det ikke billigere!
Avatar billede senior54 Novice
28. september 2001 - 22:33 #15
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. september 2001 - 22:35 #16
Jeg kan varmt anbefale Jirty.dk

Har selv et site hostet der, og der har aldrig været problemer.

Rasmus!
Avatar billede nikolaj69 Nybegynder
11. februar 2016 - 16:20 #17
Prøv http://www.cloudplads.net det er både billigt og godt