24. november 2001 - 23:32 Der er 27 kommentarer

Er Eksperten fuldstændig opgivet?

Er Eksperten blevet fuldstændig opgivet?

Jeg har ikke kunnet logge på med min normale bruger (microtec) siden 15/11. Jeg har 3 gange mailet til admin for at hører hvad årsagen er.

Det er muligt at man har smidt mig ud fordi man ikke gidder hører mere om min klagen over Ekspertens dalende niveau. Alligevel kunne man vel give et svar på mine e-mail´s.

Jeg er vist ikke den eneste, der er utilfreds med den måde Eksperten har udviklet sig på. Se blot Makes´s mini-site på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=makse

Hvordan mon Ekspertens fremtid tegner, når \"eksperterne\" forsvinder (hvis nogen skulle være i tvivl er Makse på en flot 1. plads, jeg selv ca. nr. 65)?
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:33 #1
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:36 #2
En af grundene til at makse ikke vil være med mere er at der er en masse der opretter nye profiler selv om de har en. En anden grund er at folk i flæng smider 300 point ud på noget som er 0 point vær.

Du kan som du selv siger slette profilen igen, men det er jo ikke alle der kan finde ud af det!

//Beach
24. november 2001 - 23:37 #3
beach >> Ja, ja vi skal jo altid have brok herinde på Eksperten. Enten er det for mange point, for få point, spørget tager selv point, point der ikke uddeles eller spørgsmål der ikke lukkes.

De 300 point er til Admin, hvis han da gidder at poste et svar.
Avatar billede kapla Nybegynder
24. november 2001 - 23:38 #4
micro> Der er nogen der har haft problemer med at logge ind, hvis de har en firewall.
24. november 2001 - 23:39 #5
kapla0 >>

Jeg har ingen firewall.

Jeg har heller ingen problemer med at logge ind med brugeren jeg_sletter_den_igen

Avatar billede xenophobia Nybegynder
24. november 2001 - 23:39 #6
Så er der jo også inflation i pointene. Man får 6 point hver dag (5 pr dag og 1 banner/dagen) Når en ny bliver oprettet kommer der yderelig 300 point i \"puljen\". Så det bliver sværer for nye at arbejde sig op til en god plads.

Puljen forøges altså med ca. 6 point for hver bruger og X antal nye bruger (300 point)  -> Det er meget!
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:40 #7
Har du prøvet at ringe til dem?
Havde selv for nogle uger siden et problembarn som postede ret meget shit og meget hurtigt. En opringning til admin og 1-2 timer efter var han ude af systemet. Det kunne være at det var et forsøg vær at prøve (måske ikke lige NU) at gribe knoglen:-)

Har du lavet noget ballade siden din konto er blevet lukket?

//Beach
24. november 2001 - 23:44 #8
xenophobia >> Spørgsmålet er ikke oprette for at få en af de uendelige diskussioner om point-inflation.

beach >> Jeg har ikke ringet til dem. Syntes egentlig ikke at Eksperten er så vigtig at der skal en telefon-samtale til at få bare et svar på en af mine 3 mail.

Jeg mener ikke jeg har lavet andet ballade end at jeg mange gange har brokket højlydt mig over den måde Eksperten kører på.

Avatar billede waldowolf Nybegynder
24. november 2001 - 23:46 #9
Hilser ligge fra en i floken, en død XzXzX. Han har ikke kunne logge ind i lang tid... Nuer han død, har opgivet ham, sådan er det. Og jeg er restaret, mener faktisk at hele point systemet skulle restartes.

XzXzX også prøvet at skrive til Admin men fik intet svar...

!Waldo!
www.enter-s.dk
24. november 2001 - 23:55 #10
waldowolf >> Hvordan så det ud når du forsøgte at logge på med XzXzX ?

Når jeg forsøger at logge på med min normale bruger får jeg blot en helt hvid skærm.
Var jeg smidt ud ville jeg forvente en tekst om at brugeren ikke findes eller password forkert.
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:55 #11
De HAR meget travlt med at arb. på det nye design der kommer til feb. og muligvis er det derfor at i ikke kan få fat i dem:-)

>>>microtec
Du havde da en ret stor profil, hvor mange point havde du inden du blev lukket af?

Jeg har da selv snakket meget om hvad der kunne laves om, uden at brokke mig så det kan virke negativt ,da jeg stadig er kanon glad for eksperten.

Hvis eksperte IKKE er så vigtig for dig så drop den. Hvis du er glad for den og rigtig ked af at du ikke har access så løft knoglen på mandag og ring. Så vil du med garanti få access igen, da jeg ikke har hørt noget om at folk der stiller sig kritisk over for systemet er blevet lukket ude.

>>>waldowolf
Stor set det samme kan jeg sige til dig. Er der sket en fejl så slå på tråden. Det vil koste jer måske 1-2 kroner så hvis i mener at eksperten stadig er noget i kan bruge til noget så ville det måske være kronerne vær!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:56 #12
>>>>Alle
Har i prøvet at slette den cookie som eksperten ligger?

//Beach
Avatar billede waldowolf Nybegynder
24. november 2001 - 23:57 #13
jeg_sletter_den_igen  >> Helt rigtig, det er lige hvad jeg bliver mødt af. 2 sekunder finder mit spm...
Avatar billede Beach Mester
24. november 2001 - 23:57 #14
>>>>Alle
Evt. prøvet at logge ind fra en anden browser end den i plejer at bruge?

//Beach
Avatar billede waldowolf Nybegynder
24. november 2001 - 23:58 #15
http://www.eksperten.dk/spm/121786 >>

<snip>
Hvis du kommer til en blank skærm, når du logger ind med dit navn, er det fordi, at du er blevet smidt ud af Eksperten.dk
Dette kan skyldes, at du evt. har haft flere brugernavne.
Man får nemlig ikke nogen advarsel, inden man bliver smidt ud.

- men du kan da bare logge ind under et andet brugernavn.
Men her skal du også passe på, for man kan uden problemer banne din IP-adresse.

- men prøv at sende en mail til info@eksperten.dk
</snip>
25. november 2001 - 00:01 #16
beach >> Jeg havde vel 14439 point minus 5*de dage der er gået siden jeg sidst kunne logge på.

Jeg har ikke brokket mig over selve Eksperten, men den måde folk opfører sig på.
Bl.a. at det efterhånden er reglen at folk ikke lukke deres spørgsmål når de er besvaret.
Også at jeg havde svært ved at se hvad JEG fik ud af Eksperten. De sidste mange spørgsmål jeg selv har oprette er ikke blevet besvaret.
Kan jeg ikke selv få svar på spørgsmål og er folk så utaknemmelige at de ikke gidder at lukke et spørgsmål jeg har besvaret ganske gratis, har jeg svært ved at se hvad JEG får ud af Eksperten.
Avatar billede Beach Mester
25. november 2001 - 00:04 #17
Prøver lige at lure din gamle profil af:-)
25. november 2001 - 00:05 #18
beach >> Jeg har både slettet cookie og forsøgt en anden browser uden resultat.

waldowolf >> Tja, så har jeg nok brokkket mig så meget at jeg er smidt ud.
Underlig måde at behandle folk på.
Jeg starter med sikkerhed ikke forfra med en ny bruger. Det er Eksperten blevet alt for ringe til gennem det sidste halve år.

Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 01:03 #19
Prøv nu lige at kikke på denne side også tage knoglen og ringe til dem, og få at vide hvad der er galt jeg_sletter_den_igen

www.eksperten.dk/kontakt.phtml
Avatar billede Beach Mester
25. november 2001 - 01:03 #20
>>>microtec
Vil kun tale din sag. Røg lige ind i en flok af de grønne fra alle rødderne.
Er online igen i morgen kl xxxx

//Beach > offline
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. november 2001 - 11:48 #21
Tjaaahh... jeg bliver vel også snart slettet. Jeg plejer heller ikke at holde mig tilbage for brok. Og da jeg meget ofte deler synspunkter med microtec, står jeg vel også for tur så...

Nu \"undskylder\" beach jo godt nok admins med, at de har travlt med næste version af Eksperten. Well... det er da muligt det tager tid. Men har jeg ikke ret i, at de efterlyser \"arbejdere\" til opgaven på Sharksforum? - det må jo betyde, at de uddelegerer det meste af arbejdet.

Jeg mener bestemt ikke det er grund til helt ignorere Eksperten. Jeg har flere gange stillet spørgsmål til Admins, hvor jeg aldrig har fået svar. Tager Admins ikke Ekspertens brugere seriøst, har jeg meget let ved at forstå, hvorfor mange brugere også mister lysten til at tage Eksperten seriøst.

Eksperten er et så stort forum, at det ikke duer bare at ignorere hvad der foregår. Har Admins ikke tiden (eller lysten?) til at drive dette forum, står der masser af mennesker parat til give en hånd med (jeg selv heriblandt). Der har ofte været foreslået co-admins. Men dette forslag bliver (også) ignoreret.

Jeg savner en udmelding fra Admins... Er Eksperten fortsat værd at bruge en masse tid på, eller skal vi seriøse brugere finde nye græsgange?

NanoQ
Avatar billede admin Novice
26. november 2001 - 14:13 #22
Vi er her stadig, og den nye version af Eksperten som vi lancerer 14 dage inde i det nye år vil have co-admin funktionalitet m.m.
Så vi lytter skam til Jeres kritik, men kan ikke nå at tilfredstille alle. Vi forventer dog at vi med den nye version kan komme til at vise flaget noget mere end vi gør p.t. :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. november 2001 - 02:41 #23
admin >> hvis microtek er blevet smidt af ku jeg godt tænke mig at få at vide hvorfor? Har nødt han mange nok gange til at få indtryk af en seriøs og god fyr.

Dermed ikke være sagt at jeg er enig i klagepunktet om dalene niveau på eksperten. nok tværtimod, Da jeg først så eksperten florerede magnusNN og adskillige lignende brugere, og der gik næppe en dag uden at en heksejagt fejede henover forummerne. En masse af det er væk nu.

Jeg er også ked af at admins er mindre aktive på eksperten. Men søreme glad for at vi brugere (i det store og hele) har lært at administrere en både fornuftigere og mere effektiv selvjustits end vi gjorde dengang.

Og netop i den slags \'slet bruger\' spørgsmål er det måske på tide vi får indført nogen \'rettigheder overfor loven\'. hvis microtec og xzxzx er blevet slettet er det noget der bør gøres noget ved.

mvh JakobA
Avatar billede admin Novice
29. november 2001 - 09:33 #24
Jeg kan oplyse at vi med den nye version af E (E3) vil have co-admins som sammen med os kan tage sig af brugere / spm / indlæg som ikke er passende til E.
microtec er i øvrigt tilbage.
Avatar billede microtec Nybegynder
29. november 2001 - 10:27 #25
Jeg bukker og takker :o)

Jeg må hellere holde lav profil, da jeg stadig ikke kender årsagen til at jeg blev smidt ud.
Det er skulle en telefonopringning og yderlig 3 mail til for at komme tilbage.

Jeg har dog i parentes bemærket at Makse´s mini-site blev slettet efter admin besøgte dette spørgsmål første gang. Desuden er det længe siden jeg har set TDaugaard herinde (har ikke deltaget siden 13/11).

Admin var så venlig at slette \"jeg_sletter_den_igen\" i mandags (dog uden at åbne \"microtec\"), så jeg kan ikke lukke spørgsmålet igen.
Avatar billede kapla Nybegynder
29. november 2001 - 11:35 #26
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
22. december 2001 - 13:34 #27
nu kommer den nye eksperten jo også snart så lad os håbe der på mere !! og bedre!