Avatar billede bullet! Nybegynder
04. december 2001 - 00:39 Der er 26 kommentarer

Official NVIDIA Detonator XP v23.11

Det bliver jo lidt spændende at se hvad de ka....

Official NVIDIA Detonator XP v23.11

Highly optimized DirectX® and OpenGL® pipelines
New OpenGL 1.3 ICD with NVIDIA extensions
NVIDIA’s patented Unified Driver Architecture (UDA) – supports all products in single a driver binary
Full hardware acceleration of Windows XP
Fastest Windows XP 2D and 3D Performance
NVIDIA XPress Link
Full hardware acceleration for Windows XP’s new graphical user interface
International Language Support
Compatibility fixes
WDM 1.08 Driver for Personal Cinema
Released

http://www.nvidia.com/
Avatar billede bone Nybegynder
04. december 2001 - 00:46 #1
Jaah! :)
Avatar billede bullet! Nybegynder
04. december 2001 - 00:55 #2
Det her lyder endnu sejere yeees! ;)

Unleashing Features and Performance for All NVIDIA GPUs

The NVIDIA DetonatorTM XP Unified Driver Architecture (UDA) delivers new performance optimizations and features in both DirectX® and OpenGL®, offering industry-leading performance, visual quality, and high reliability in the industry’s only true integrated software upgrade. Detonator XP provides a free performance upgrade for your Graphics Processing Unit (GPU), including the TNTTM, GeForce2TM, and GeForce3TM families of GPUs. Detonator XP also offers full hardware and software acceleration for Windows® XP, the next-generation operating system from Microsoft®, enabling the best digital experience for Windows XP Home Edition and Professional users.

Detonator XP software provides a 30-to-50% increase in performance for all NVIDIA GPUs in both DirectX and OpenGL Application Programming Interfaces (API). In addition, Detonator XP software exposes new hardware acceleration for Windows XP, enabling new features such as 3D textures and shadow buffers.

http://www.nvidia.com/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 00:58 #3
Jeg henter den MED det samme.... :-))

Det lyder sg nice
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 09:18 #4
Den lyder nice og det er fint nok, men sørme om ikke den fik min XP til at gå ned. Jeg prøvede alt (Roll back, system restore, safe modes - whatever) for at se om ikke jeg kunne redde det, men ak ak.

Så tænkte jeg: \"skidt!!\" og formaterede partitionen med XP. Den trængte alligevel.

Så installerede jeg XP igen og måtte lige se om det havde hjulpet, men nej. Maskinen gik ned igen lige efter restart. Her hjalp dog en \"Roll Back\" på driveren.

Om det lige er mit grafikkort (Geforce2 mx 400 64Mb)eller hvad aner jeg ikke, men hermed en lille advarsel til folk om at passe lidt på med den driver.

Dog var der dog den fordel at min XP igen er blevet lynhurtig efter at være blevet tømt for alt det skidt der var røget ind. Så noget godt kom der da ud af det :-)

/Nikolaj
Avatar billede sworld Nybegynder
04. december 2001 - 11:10 #5
Samme problem her :/

Den cracher WinXP så lad være med at installerer lortet :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 11:12 #6
Det var sgu utroligt egentligt :-))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 11:12 #7
Det er sgu nok derfor de andre ikke har skrevet mere. *LOL*
Avatar billede sworld Nybegynder
04. december 2001 - 11:14 #8
Ja egentlig :)

Den er lige sket for kun ca. 20 min siden, så er igang netop nu med at installerer WinXP igen igen igen............ :-))))
Avatar billede sworld Nybegynder
04. december 2001 - 11:16 #9
Fandeme godt man har 3 computere *GGGG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 11:16 #10
Had lige oprettet det her: http://www.eksperten.dk/spm/142167
Avatar billede red_eagle Nybegynder
04. december 2001 - 14:00 #11
Well. Jeg har sgu\' ingen problemer med den.
Avatar billede xbeeps Nybegynder
04. december 2001 - 15:06 #12
Jeg har heller ingen problemer, tror generelt giver software (specielt Windows) skylden for for meget...

Jeg har kun haft dette problem med nVidia dríver:
// The driver for the display device got stuck in an infinite loop. This
// usually indicates a problem with the device itself or with the device
// driver programming the hardware incorrectly. Please check with your
// display device vendor for any driver updates.

Denne udskrift er fra c:\\windows\\logfiles\\watchdog\\

Den genereres i det øjeblik computeren går ned hvis det kan lade sig gøre.

Problemet opstod kun under 22.40 og 21.83, men f.eks. ikke de her nye 23.11 eller 22.80 for den sags skyld.

Xp kører stadig som en drøm! Få jer en ordentlig computer hvis i synes andet!
Avatar billede tkh Nybegynder
04. december 2001 - 15:14 #13
http://www.maxreboot.com/article.php?sid=2878
Det er ikke fordi folk har en dårlig sat op computer.
Selv Visionary fra VR-ZONE måtte skrive om dårlige oplevelser med 23.11 driverne.
Avatar billede prodic Mester
04. december 2001 - 20:34 #14
Nogle med Win2000 og 23.11 der har haft problemer?
Avatar billede bullet! Nybegynder
04. december 2001 - 21:01 #15
Mærkeligt at der er nogen der har problemmer, for med mit system og Win XP Pro, der kører det som en drøm, og vil faktisk sige at det har julpet meget på hurtigheden, med det tunge Xp GUI, det regere meget hurtigere nu......fedt!

så surt for jer der har så alvorlige problememr...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 21:05 #16
Hvilket grafikkort har??

Faktisk hvilken maskine har du. :-)
Avatar billede g00fy Nybegynder
05. december 2001 - 11:04 #17
kun mig, eller er der ikke kommet en 23.11 til windows xp ?

jeg kan seriøst ikke finde den og jeg fatter det ikke når de skriver der er bedre udnerstøttelse til windows xp

så tænker man.. HMMMMMMMMM flot ?
Avatar billede g00fy Nybegynder
05. december 2001 - 11:13 #18
uhm.. fundet.. skal ik trykke på winxp 64bit :D
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
05. december 2001 - 14:28 #19
Avatar billede phantom_otw Nybegynder
10. december 2001 - 11:44 #20
Nu husker i vel at slå alle anti-virus og ligende programmer fra ik? Ellers fucker den up bigtime.

Venter dog til de er blevet WQHL\'et af microsoft..
Avatar billede bone Nybegynder
10. december 2001 - 15:45 #21
Hvad er det egentlig, den fucker up, hvis man ikek slår anti-vir fra? Bare sådan lidt af hvert, eller?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. december 2001 - 01:33 #22
Tja, jeg prøvede lige endnu en gang så sent som i morges efter endnu en geninstallering.

Min maskine rebooter simpelthen bare efter opstart.
Avatar billede phantom_otw Nybegynder
11. december 2001 - 13:15 #23
Hvis man ikke slår anti-virus fra, bliver drivernes DLL filer ikke ordentligt registretet i registry, hvilket kan give temmelig meget knas med alt muligt uheldigt.. kan ikke huske det specifikt :( ... men har ikke tænkt mig at prøvve bare for at finde ud af det..
Avatar billede bone Nybegynder
11. december 2001 - 22:17 #24
K
Jeg smed driverne ind i går (hvo intet vover...). So far so good.
Jeg har EpoX 8K7A+ og MSI GF2PRO, hvis i sidder og overvejer, om i tør prøve, om jeres hardware-konfig kan tåle mosten.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 04:35 #25
Hvis du kigger i det spørgsmål jeg selv har oprettet så tænker jeg det samme: \"Det er dog muligt at det kun gælder visse kort, men bare som en advarsel.\"

http://www.eksperten.dk/spm/142167
Avatar billede bosse88 Nybegynder
05. januar 2002 - 10:49 #26
Den virker fint med mit grafik kort.

System specs:

1333 mhz AMD Athlon Thunderbird
384 mb pc 133 SD ram (pin 168)
40 GB IBM HD
GeForce 2 Ti 200 med 64 mb DDR ram fra Palit Microsystems
Soundblaster 128 pci
Logitech optisk mus (blå)
Mitsumi standard tastatur
Mitsumi 4x4x24 CD-R og CD-RW brænder
52x CD-Rom drev ????????
Chaintech 7AJA2/100 VIA KT133A + 686B
Standard diskette drev
Hewlett Packard 720c printer
Scanner ??????????
100 mbit Lantech netkort
Dragon Orb Low Noise

Så hvis i har noget der ligner, så kunne i jo prøve :)