Avatar billede fragtrup Nybegynder
11. december 2001 - 22:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Leje bærbar comp. i 6 mdr.

Hvor kan jeg billigt leje en bærbar i et halvt år ca.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2001 - 22:45 #1
Avatar billede fragtrup Nybegynder
11. december 2001 - 23:02 #2
Der må være billigere udlejere end DER og Leasy. Jeg har kigget.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
12. december 2001 - 00:24 #3
kræver begge ovennævnte ikke at du lejer Pc\'en i et år minimum?
Avatar billede oniel Nybegynder
12. december 2001 - 03:51 #4
Prøv at kontakte Zitech - jeg ved ikke hvordan deres priser ligger ved et halvt års leje, men de er @@#%%@@$$$$$$$$ dyre ved een dags leje.

http://www.zitech.dk/

Eller direkte til PC-udlejning:

http://www.sttc-pcudlejning.dk/

Eller ring til dem på: 48 13 02 40
Avatar billede fragtrup Nybegynder
12. december 2001 - 14:18 #5
Er du helt sviller mand... en uge med en Pentium II 333 mhz koster 2025 kr. Man kan jo leje en hos leasy for 500 kr i en hel måned, ovenikøbet en som er en hel del bedre.
Hvis vi siger der er 26 uger på et halvt år, så vil det koste 52650 kr at leje en bærbar hos sttc-pcudlejning. Så tror jeg hellere jeg vil købe 4 istedet for at leje 1.
Avatar billede oniel Nybegynder
12. december 2001 - 14:59 #6
Hmm - jeg prøvede lige at ringe til Zitech får at få dem til at beregne en pris - de lejer slet ikke ud i så lang tid!
Det er kun beregnet på kottidsleje!

Så blev jeg også lidt klogere ;)
Avatar billede fragtrup Nybegynder
12. december 2001 - 20:00 #7
Tak for besværet, jeg er nok nødt til at finde en anden løsning, det bliver for dyrt det med at leje PC udstyr. Selv 500 om måneden synes jeg er lige i overkanten.
Man tak alligevel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2001 - 20:11 #8
fragtrup> Du skal huske at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede Jacob_1985 Nybegynder
22. november 2015 - 00:59 #9
Du kan korttidsleje computere hos https://nordicitrental.dk/ har tidligere benyttet mig af deres produkter. Jeg skulle leje 5 bærbare computere i en måned. Det fungerede ret godt. Fik en ok pris og der er ingen binding.