Avatar billede alexj Nybegynder
01. januar 2002 - 15:42 Der er 1 løsning

Projekt søges

Jeg er en fyr på 30 år, som er i gang med IT-Administrator-uddannelsen (systemlinjen). På nuværende tidspunkt skal jeg i gang med det afsluttende projekt, men desværre mangler jeg en virksomhed eller lignende til at lave projektet i. Derfor søger jeg et sted, som er interesseret i at få løst en opgave indenfor mit uddannelsesområde. Det vil primært sige, at sætte et netværk op og konfigurere netværket og server. På skolen har vi arbejdet med Windows 2000 server, Linux Samba server og Novell.

Det koster ikke noget for virksomheden at have mig tilknyttet og jeg håber meget, at dette kan være af interesse for nogen.

Jeg kan kontaktes på e-mail: alex@alexj.dk

Med venlig hilsen

Alex Jensen
Avatar billede alexj Nybegynder
20. januar 2002 - 00:24 #1
Da jeg har fået projekt, trækker jeg prointene tilbage, da der ikke har været respons på dette opslag.