Avatar billede carstengp Nybegynder
07. januar 2002 - 21:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Quantum Sirocco efterlyses

Jeg sidder her med en harddisk, hvor printet er brændt af. Jeg har lovet, at hjælpe en arbejdskollega med at få dataen ud af den. Selve harddisken fejler ikke noget. Men sønnemand til min kollega, har leget med nogle jumpere på printet, hvilket resulterede i, at printet er brændt.

Det store problem ligger i at min kollega har skrevet ca. 500 A4 sider, som ligger på disken :-(

Jeg efterlyser derfor blandt mine kollegiale ekspertvenner, en person som ligger inde med en gammel Quantum Sirocco harddisk (evt. med bad sectors). Jeg skal kun bruge printet.

Jeg kender ikke størrelsen, men på label står der: 1700AT P/N SR17A011 Rev 01-E
Se evt. billede: http://www.sitecenter.dk/carstengp/nss-folder/download1/HD.jpg

Jeg håber der er en venlig sjæl, som har en gammel aflagt disk liggende. Vi er selvfølgelig parate til at betale for omkostningerne for evt. forsendelse. Jeg bor selv i Århus-området, så jeg kan evt. selv afhente.

På forhånd tak.... Carsten
Avatar billede shamanic Nybegynder
08. januar 2002 - 16:10 #1
jeg kan desværre ikke hjælpe dig med printet, men jeg har da fundet lidt info.
http://www.pc-disk.de/pcdisk/h/4000/3505.htm
Avatar billede shamanic Nybegynder
08. januar 2002 - 16:17 #2
her er der lidt mere.. men held og lykke med at finde et print.
http://www.maxtor.com/Quantum/support/archive/sirocco_ata_support.htm
Avatar billede carstengp Nybegynder
16. januar 2002 - 16:21 #3
Jeg tror bare, at jeg giver op. Jeg fandt en haddisk magen til. Men selv om jeg skiftede printet, virkede den ikke alligevel. Jeg fandt ud af, at der sidder en IC på fladkablet inde i disken også. Så det er droppet.

/Carsten