Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:08 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

pointworld.dk

Klik lige her: www.pointworld.dk - hvorfor bliver man stillet om til reklameinfo.jubii.dk ???

Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:09 #1
Jeg skulle måske også lige spørge: Hvem ejer domænet pointworld.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2002 - 23:10 #2
Opslag i DK-Hostmaster Whois:

Registrant:
Handle: DL131-DK

Navn: David Leonard

Adresse: Dalsgaardvej 3

Postnr. & by: 8963 Auning

Land: Danmark

Telefon: +4521295089

Fuldmægtig:
Handle: DL131-DK

Navn: David Leonard

Adresse: Dalsgaardvej 3

Postnr. & by: 8963 Auning

Land: Danmark

Telefon: +4521295089
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:11 #3
Kan du finde en e-mail adresse?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2002 - 23:12 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:14 #5
fandt selv det her på mobilnummeret: Tonny Hald Tlf 21 29 50 89
Dalsgårdvej 3 - 8963 Auning
Avatar billede killerbrain Nybegynder
08. februar 2002 - 23:14 #6
For et par uger siden tilføjelse Gratis-Ting.dk et link til en tjeneste kaldet Pointworld. Pointworld kørte med et koncept, hvor man optjente point, som så man kunne bytte til rigtige ting. Gratis-Ting.dk's konto hos Pointworld blev slettet efter kun tre dage, og nu er Pointworld.dk helt nede.

Hvis man går ind på Pointworld.dk, bliver man automatisk sendt videre til reklameinfo.jubii.dk. Man kan se den gamle Pointworld hjemmeside ved at kigge forbi Webarchive, som har gemt Pointworld.dk's hjemmeside den 1. februar 2002.

Gratis-Ting.dk har sendt en e-mail til Jubii om deres forbindelse til Pointworld og flere e-mails til Pointworld. Det ser ud til, at alle brugerne har mistet deres point, men kommer siden op igen, eller hvis der er andet nyt, vil man kunne læse om det på Gratis-Ting.dk.

Nåede du at få noget fra Pointworld.dk, eller har du nyt om Pointworld.dk, så kontakt venligst Gratis-Ting.dk.

en artikelfra www.gratis-ting.dk
Avatar billede maxium Novice
08. februar 2002 - 23:16 #7
du kan sende ham en sms eller ringe 21295089
Avatar billede maxium Novice
08. februar 2002 - 23:17 #8
Hvis at jeg ikke får mine 15 cd'er bliver det en politi anmeldelse!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:18 #9
magik> lav lige et svar - tror ikke jeg får mere ud af det her :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:19 #10
maxium> jeg bestilte cd´ere dengang det kun var 5 stk. - det er nu 14 dage siden :(
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2002 - 23:19 #11
stigers: Ingen løsning = ingen points. Tag du dem bare selv  :)
Avatar billede resten Nybegynder
08. februar 2002 - 23:21 #12
John har du prøvet at finde ham med nero trace?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:23 #13
resten> nej - det skal jeg nok lige have hjælp til at bruge :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. februar 2002 - 23:29 #14
Avatar billede resten Nybegynder
08. februar 2002 - 23:33 #15
John stigers> nero trace har jeg ikke tjek på da jeg ikke har fået købt den men regner stærkt med det her i løbet af foråret da det skulle være et perfekt program til at søge efter personer på internetet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:35 #16
OK - så må jeg have fat i tegnebogen og få fat i programmet. Tak for hjælpen alle sammen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2002 - 23:36 #17
magik> oki doki ;)
Avatar billede huzzehuzze Nybegynder
22. februar 2002 - 15:59 #18
sikke noget fusk

DK Whois database

The Data in DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S for information purposes only, and to assist persons in obtaining information about or related to a domain name registration record. We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right to remove access for entities abusing the data, without notice.

Domænenavn: pointworld.dk
Registreret: 2002-01-11
Seneste ændring: 2002-01-11

Registrant:
Informationen er ikke tilgængelig

Fuldmægtig:
Informationen er ikke tilgængelig

Betaler:
Handle: AI511-DK

Navn: Andersen IT

Att.: Kasper Andersen

Adresse: Tranevej 4 B

Postnr. & by: 2400 København NV

Land: Danmark

Telefon: +45 70 26 00 06

Fax: +45 38 88 54 64

Navneservere:

ns.andersenit.dk AI511-DK
ns1.andersenit.dk AI511-DK

Tilbage
Avatar billede KlausMeier Nybegynder
29. oktober 2014 - 12:31 #19
Hej

Jeg hedder Klaus Meier Olsen og jeg har telefonnummeret 21295089. Jeg har INTET at gøre med PointWorld og ved ikke, hvem David Leonard er. Folk må meget gerne lade være med at ringe til mig omkring PointWorld. Jeg ved intet om det og ved ikke, hvordan mit telefonnummer er blevet associeret med det.