Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 17:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bannerbyt

Jeg vil vide om der er nogen der ligger inde med den viden om, hvad der skal til for at lave et seriøst bannerbyt system.

Jeg er bevist om at man ikke skaber banner.dk eller Danban på en dag, men hvad der egentligt skal til af resurser samt programering.

mvh.
questis.dk
Avatar billede maxium Novice
02. marts 2002 - 17:39 #1
Kan du php\asp (noget andet). Du skal nok have masser af tid til dem der bruger det med deres problemer med din side\banner
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 17:43 #2
Jeg kan en del asp, men har ikke nogen videre ide om hvor man skal begynde, og hvor jeg skal slutte *SS*, men lytter gerne til råd
Avatar billede maxium Novice
02. marts 2002 - 17:48 #3
Start med et design du kan lide\som er godt og flot (sefølig) så kan du jo finde ud af hvad siden skulle kunne og hvad der skal stå osv osv
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 17:53 #4
Ja, okay.

jeg er nået over stadiet med hvad den skal indeholde, og hvordan designet skal være, desuden er designet også udviklet, mangler sådan set kun selve tjenesten. og den er jeg på bar bund i. aner ikke hvordan jeg skal få lavet det, såsom danban har lavet deres, da jeg stadig ikke har lagt de store projekter bag mig. men mente at dette kunne være en udfordring at tage fat på. så alt det elementære er på plads. KUN det mere praktiske der mangler *SS*
Avatar billede maxium Novice
02. marts 2002 - 17:54 #5
gå ind på banner.dk og få nogle gode ider (ikke nakke det hele :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 17:56 #6
*GG*, er det lovligt nok at samle inspiration ? eller kan det komme til at skade mig senere ?
Avatar billede maxium Novice
02. marts 2002 - 18:16 #7
Du må godt tage inspiration men ikke tage noget så det ligner 100% banner.dk.

Du kå ikke kopire det hele som www.xperten.com har gjort
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 18:21 #8
nej, det kan jeg forstå *GG* burde de da stemples for, eller er det samme udbyder ? kan da ikke være rigtigt at man må lave en side magen til en anden, og så oven i købet med næsten samme navn og indhold