Avatar billede jemt Nybegynder
25. marts 2002 - 20:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

"Er domain'et fri" Whois

Hej

Jeg vil gerne have mulighed for, at mine besøgende kan tjekke, om et domain er ledigt. hvordan får jeg sådan et? Resultatet skal komme i et nyt vindue, og ikke via DK-hostmasters side..
Avatar billede tipsen Nybegynder
25. marts 2002 - 20:17 #1
så skal du vist ud i noget serverside programmering - php, jsp el. asp tror jeg...
Avatar billede krusnof Nybegynder
25. marts 2002 - 20:19 #2
tjeck www.activeserverpages.dk de har sådan et script, men det kræves af du har nogle specielle ting installeret på din server...
Avatar billede jemt Nybegynder
25. marts 2002 - 21:48 #3
..
Avatar billede qspi Nybegynder
25. marts 2002 - 22:26 #4
www.netcoders.dk har lige præcist dét script du efterspørger!!! =)

Held og lykke!
Avatar billede jemt Nybegynder
26. marts 2002 - 00:32 #5
gspi > Kan du evt. give mig en direkte URL ? Jeg kan slet ikke finde den derinde. Men det er nok bare mig, der ikke kan finde rundt i deres system :=)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 13:39 #6
Avatar billede jemt Nybegynder
26. marts 2002 - 21:52 #7
Jeg vil ikke have noget med reklame, Cyber-Kox.

gspi > Hvor lå det henne på netcoders ? Kan slet ikke finde det ;)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
27. marts 2002 - 11:24 #8
Okay, det er helt i orden :-)
Avatar billede jemt Nybegynder
28. marts 2002 - 09:08 #9
tralala
Avatar billede jemt Nybegynder
29. marts 2002 - 20:49 #10
..
Avatar billede neontetra Nybegynder
26. september 2014 - 13:29 #11
Hej. Du kan helt sikkert finde et domænenavn er til rådighed eller ikke ved at have en whois søgning. Du kan have whois søgning for et vilkårligt antal domænenavne fra http://www.whoisxy.com/ Held og lykke.