Avatar billede fjed Nybegynder
26. april 2002 - 17:02 Der er 15 kommentarer

Ny Sponsor søges til etableret gaming site.

Vi opsiger vores kontrakt med nuværende sponsor med en frist på 3 mdr.

Vi er derfor ude efter en ny sponsor. Umiddelbart vil der være en topbar på størrelse med den boomtown har inde nu til gengæld for en sum penge udbetalt til undertegnede. Hvad topbaren skal indeholde er 100 % op til sponsor (porno og andre perversiteter accepteres selvfølgelig ikke).

Sitet er etableret og har godt fat i de danske day of defeat spillere. Den næstmest populære half-life modifikation (CS er den populæreste). Vi har været på banen siden Januar 2001 og er det eneste site i danmark der beskæftiger sig med day of defeat.

Vi er p.t. igang med at uvikle et brugersystem da 80 % af vores besøgende var interesserede i dette.

Mere info? Spørg gerne..

Nogen interesserede? (200 point til den der skaffer en sponsor eller kommer med et meget godt råd)

Se statistikkerne på:

http://extremetracking.com/open;sum?login=dodfjed
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2002 - 17:04 #1
kunne man ikke se siden istedet for ??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 17:04 #2
reklamereklame... tsk
Avatar billede j0ker Nybegynder
26. april 2002 - 17:06 #3
questis: Det kan du se på det link han gav, http://www.dayofdefeat.dk/
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2002 - 17:07 #4
sorry
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 17:14 #5
Hvad så når man ikke spiller day of the defeat længere ???
Avatar billede fjed Nybegynder
26. april 2002 - 17:35 #6
Startfirma: Hvad mener du helt præcist? Tænker du på brugeren af sitet eller hvad?
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 17:37 #7
Sponsoren. Er det et spil med potientiale et år frem endnu - mindre eller mere?
Avatar billede fjed Nybegynder
26. april 2002 - 17:40 #8
Det er et spil med HVERT fald et år frem, 2-3 år. Der har siden starten KUN været fremgang, og der tegner bestemt ikke til tilbagegang lige foreløbigt.
Avatar billede fjed Nybegynder
26. april 2002 - 17:41 #9
"Det er et spil med HVERT fald et år frem, 2-3 år." skulle være: Det er et spil med potentiale i HVERT fald et år frem, 2-3 år er heller ikke urealistisk.
Avatar billede reklame Nybegynder
26. april 2002 - 23:15 #10
Hvad forventer i af en sponsor ?
Hvor stort beløb er der tale om ?
Kan en aftale være løbende eks. 1 måned ad gangen ?
Jeg kender til én der muligvis kan have interesse i det.
Men jeg er sikker på at de ikke vil betale en stor pose penge bare sådan på én gang.
Avatar billede fjed Nybegynder
26. april 2002 - 23:25 #11
Vores aftale med boomtown var en kontrakt med opsigelse på 3 mdr.

Vi skulle så sende en faktura hver måned til boomtown hvor vi "opkrævede" pengene.

Vi kan godt snakke om månedlige aftale, men kan vi ikke snakke nærmere om det privat?

Du får pointene hvis jeg får en aftale.

Kontakt mig på admin@dayofdefeat.dk .. så kan du lige få mit icq så vi kan snakke.. (hvis du altså har icq)
Avatar billede reklame Nybegynder
26. april 2002 - 23:55 #12
Har sendt en e-mail.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:34 #13
lukketid ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:05 #14
lukketid?!
Avatar billede DenGyldneVlogger Nybegynder
26. november 2015 - 12:43 #15
Hej. Jeg er en Youtuber og har 120 subs. Jeg mangler en god sponsor og så var det lige jeg så den her :D du kan kontakte mig på Thegoldeneagle65@gmail.com eller skype
Sarqauana