Avatar billede cpjg Nybegynder
16. maj 2002 - 15:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

gratis advokathjælp på nettet

Jeg mener at have hørt noget om, at man kan få noget gratis advokathjælp på nettet, inden man lægger sag an eller gør et eller andet. Kan nogen af jer give mig linket til den side?
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
16. maj 2002 - 15:59 #2
ja, det kan man godt, prøv her: Nyhedsgruppen:  dk.videnskab.jura
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. maj 2002 - 16:02 #3
www.retsinfo.dk lugter også lidt at jura... :)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. maj 2002 - 16:02 #4
where at = af
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. maj 2002 - 16:06 #5
Jeg har på et tidspunkt brugt den her http://www.familieadvokaten.dk/ og de var da ganske gode, men sørg for at medsende dokumentation til det du spørger om, ellers kan de ikke give dig et særligt uddybende svar.

- Rod
Avatar billede jtt Nybegynder
16. maj 2002 - 16:08 #6
Avatar billede cpjg Nybegynder
16. maj 2002 - 16:42 #7
Familieadvokaten.dk lyder nu meget fornuftig... takker :)
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. maj 2002 - 18:59 #8
Familieadvokaten - var det ikke også hvad rodfrugten svarede???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede cpjg Nybegynder
16. maj 2002 - 19:46 #9
jo, jeg tænkte også på at han skulle have points, men han havde jo ikke lavet et svar, så jeg valgte en anden en, der havde svaret det samme...
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
17. maj 2002 - 01:28 #10
Ingen grund til at brokke sig over 5 points... desuden så er det jo også bare points :)

- Rod
Avatar billede eksperten-DK Nybegynder
15. juli 2013 - 19:40 #11
Hej,
Der er også et nyt websted for gratis retshjælp
http://gratisadvokathjælp.blogspot.dk