Avatar billede brsbrs Nybegynder
12. juli 2002 - 21:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg denne fejl væk?

Jeg har haft installeret en Psion PDA og tilhørende software. Jeg har dog afinstalleret det igen, men nu kommer min Outlook med fejl. Jeg har søgt registreringsdatabasen igennem og slettet alt, hvad der hedder Psion, men fejler kommer stadigvæk. Jeg kan dog bare sige ok til fejlen, og så virker Outlook tilsyneladende fint. Men hvad gør jeg for at slippe af med fejlen?

Fejlbeskrivelse:

"Tilføjelsesprogrammet ”C:\Program Files\Psion\PsiWin\pwolplug.dll” kunne ikke installeres eller indlæses. Prøv at bruge Find og ret fejl i menuen Hjælp. ”C:\Program Files\Psion\PsiWin\pwolplug.d…” kan ikke indlæses. Computeren mangler måske hukommelse eller systemressourcer, eller DLL-filen mangler."
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juli 2002 - 21:42 #1
har du ikke fjernet softwaren vha. tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet?
Avatar billede brsbrs Nybegynder
12. juli 2002 - 21:46 #2
jo
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juli 2002 - 21:48 #3
hmmm...det lyder ellers som om det ikke er blevet fjernet ordentligt. Du kunne jo prøve at installere det igen (tjek om fejlen forsvinder), og så afinstallere igen...
Avatar billede brsbrs Nybegynder
12. juli 2002 - 21:51 #4
Jeg kan ikke se, hvilken forskel det skulle give at installere/afinstallere det igen. Specielt ikke når jeg har slettet alle Psion registeringerne i registreringsdatabasen.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juli 2002 - 21:54 #5
Jeg har oplevet, at der sker fejl under afinstallation, men hvis du ikke gider, så lad være...
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juli 2002 - 21:56 #6
men du er altså helt sikker på der ikke er en nøgle der peger på fx pwolplug.dll
Avatar billede blackout Nybegynder
12. juli 2002 - 21:59 #7
Avatar billede brsbrs Nybegynder
12. juli 2002 - 23:08 #8
Det løste det næsten helt. Tillægsspørgsmål: Hvordan sætter man registreringsdatabasen til at slette alle de steder hvor værdien ikke er defineret? Jeg mangler at få slettet noget som Psion har lagt ind.