Avatar billede ouh1000 Nybegynder
06. august 2002 - 10:19 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

Gode ideer til polterabend

Ja, nu skal vi til at holde en polterabend, nogle der har nogle gode ideer?

Gerne nogle der er afprøvet, men ingen betingelse.

Jeg har været forbi google, bare lige så i ikke smider alt for mange links derfra herind.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. august 2002 - 10:22 #1
Avatar billede henrik27 Nybegynder
06. august 2002 - 10:30 #2
aftal med en af grønthandlerne, på strøget at man personen skal sælge for et hvist beløb, og råbe jorbår og nye kartofler ha ha
Avatar billede Chewie Novice
06. august 2002 - 10:36 #3
Lav en video med med gamle skole kammeratter, lærer, venner, osv. der ønsker tillykke .... jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt fra andre steder at det skulle værer godt !!
Avatar billede Chewie Novice
06. august 2002 - 10:41 #4
eller hvad med vandkajakpolo ... det kan man spille ved fisketovet i KBH

http://www.dinos.dk/index.php?op=10&act=bdfag&spm=243378
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
06. august 2002 - 10:45 #5
Fint, ser lovende ud.
Skal bare bruge en masse forslag. Alt i kan komme på.

Vi skal samles nogle stykker iaften, så vil det være godt med en masse gode ideer.
Avatar billede Chewie Novice
06. august 2002 - 10:53 #6
Så er der selvfølig alle standarderne

Paintball
Rodeotyr
Standup
Klatrevæg
Gokart
Karaoke
Fægtning
Bowling
Stirp
Bodypaint
Faldskærm
Avatar billede Chewie Novice
06. august 2002 - 10:55 #7
Hvis du vil være rigtig forberedt til i aften .... ringer du rundt nu og finder ud af priser (bare et foreslag)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. august 2002 - 10:56 #8
Jeg er igang med et lille polterabendarrangement.

Vi har valgt en standard gang paintball. Men med et lille twist.
På en paintballbane syd for århus, kan man få gommen klædt ud i lyserødt kaninkostume (i bedste Polle fra Snave-stil), og så er det ellers fri jagt :)

Da den kommende gom desuden er gammel militærmand, skal han desuden en tur på militær handlingsbane... dog med en DEL indlagte drikkepauser...
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
06. august 2002 - 12:30 #9
Ja okay, det var ikke meget, ,men okay.

Er der virkelig ikke nogen der har nogle vilde ideer.?
Avatar billede runeevers Nybegynder
06. august 2002 - 13:49 #10
Tjoh, man kunne drikke ham pænt stiv, give ham en håndtaske med en bombe-attrap i, og sende ham på det første og det bedste fly til New York..

Det er der nok flere der skal få masser af morskab ud af.. (bl.a. bruden der næste dag står i kirken og tripper, mens gommen sidder i varetægt hos FBI)

:p
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. august 2002 - 00:56 #11
har hørt om mange der tager ud og køre cross eks. ude hans en der har mange 4-hjulet crosser...
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. august 2002 - 01:04 #12
hans = hos
Avatar billede Chewie Novice
07. august 2002 - 08:42 #13
Jeg er da lidt spændt på hvad i fandt ud af ?????
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
08. august 2002 - 08:24 #14
Tjaa... det blev til at vi først tager ud og køre bil-race(mark-race i nogle gamle biler) derefter skal vi ud at skyde ler-duer, så spiser vi, og mon ikke vi ender med at tage i byen.
Piger fandt på et eller andet latterligt :) med skønhedsklinik, en spåkone mm, hørte ikke lige så godt efter :)
Avatar billede superevent Nybegynder
31. juli 2010 - 23:59 #15
Jeg er klar over at denne tråd ikke er helt ny, men da den kommer op i søgemaskinerne, mener jeg, at et par gode forslag og links kan være nyttige til andre, som skal arrangere en polterabend og leder efter gode idéer:

2 gove links til landsdækkende inspiration til polterabend:
http://www.polterabend-portal.dk
http://www.polterabend.nu

Masser af sjove events og idéer til polterabend i København:
http://www.superevent.dk/polterabend
Avatar billede mikaelch Novice
26. september 2010 - 22:30 #16
jeg har også lavet en ide guide til polterabend arrangementer , denne her håber den kan komme med nogle brugbar ideer til jeres polterabend
http://www.stripdanmark.dk/ideer-til-polterabend-og-fester-ideer.htmlbend
Avatar billede Gunnars Nybegynder
08. november 2010 - 10:45 #17
Kan stærkt anbefale eventcenteret paintball arena i kbh. De indendørs kæmpelokaler er virkelig imponerende. De har et større udvalg af aktiviteter til polterabend.

Indendørs paintball mm. på Refshaleøen i København
www.paintballarena.dk

Indendørs adventure minigolf og bowlingcenter i herlev
www.funcitysport.dk
Avatar billede Claus22 Nybegynder
27. september 2011 - 14:26 #18
Hvis I vil have den absolut sjoveste oplevelse til jeres polterabend, skulle i prøve at taget et kik på http://polterabendevent.dk De har mange forskellige sjove aktiviteter indenfor musik, dans og foto. Her er garanti for en sjov oplevelse :-)
Avatar billede Claus22 Nybegynder
01. februar 2012 - 11:51 #19
Til dem der har lyst til at læse lidt mere om Polterabends, kan i nu læse lidt her: http://polterabendevent.dk/polterabend
Avatar billede Sannes-univers Nybegynder
29. marts 2012 - 12:51 #20
Avatar billede Claus22 Nybegynder
28. april 2012 - 18:36 #21
Her er en super sjov Idee til en polterabend kage som jeg fandt I bare må se: http://leneskage-design.blogspot.com/2009/11/polterabend-kager-frkke-kager.html

Det er da super skægt ;-)
I kan også få gode ideer til jeres polterabend finde sjove polterabend aktiviteter på: http://polterabendevent.dk/polterabend

God fest :-)
Avatar billede KoebenhavnsVandski Nybegynder
08. januar 2013 - 13:26 #22
Her er ihvertfald en god ide til en sjov polterabend, det er skide skægt, og så får man mere end kun en dag sjov ud af det :)

www.kbhvandski.dk
Avatar billede MichaelJep Nybegynder
26. februar 2013 - 13:01 #23
Tag en tur på vandet med SUPsurf.dk super sjovt og udfordrene.

Prøv enten supsurfing som er den nyeste surf sport "standup paddle surf" eller kitesurfing.

Kitesurfing er for dem som vil have fuld knald på hen over vandet og mærke de store krafter i vinden.

SUPsurfing er for dem som vil udfordres på balance, teknik og fart.
www.supsurf.dk arrangere et race for jer hvor vi til sidst kåre Surf champen som har vundet racet.

Prøv også at vælte gommen af boardet :-)

Smid en mail på booking@supsurf.dk
Avatar billede Evendo.com Praktikant
17. januar 2017 - 16:05 #24
Jeg faldt lige over dette indlæg og ville lige gøre opmærksom på Evendo, der er Danmarks største eventportal, hvor alle aktiviteter og events kan bookes online (og man kan invitere vennerne til at deltage i sammensætningen af indhold til den store dag). Tag et kig på https://evendo.com/da/groups/bachelor-parties og find masser af inspiration til jeres polterabend!