Avatar billede henrixx Praktikant
26. oktober 2002 - 02:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

geninstallering af winxp o.a

Hej

Da mit winxp køre totalt ustabilt, så har jeg besluttet, at geninstallerer det - jeg vil dog først lige formaterer harddisken, men hvordan kommer jeg ud i dos'en ? - jeg mener, at jeg,  da jeg havde win98, plejede at trykke på escape men det vil den ikke !

Jeg vil også gerne lige have fastslået én gang for alle om nvidia's nyeste driver 40.72 måske er årgersagen til at winxp kører så råddent ? - for det kan jeg forstå iflg.

http://www.eksperten.dk/spm/275249

P.s findes der ikke et program der kan undersøge, hvordan de forskellige drivere på computeren har det med hinanden indbyrdes og med styresystemet ?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:39 #1
For at formatere din harddisk skal bare boot med winxp cd og kan du slette partionen og opret ny det er den måde du kan gør det på for husk på at dos findes ikke mere i win200 og opefter.

ja det har været noget problemmer med nvidia nyeste driver til grafik kort, og den sikkert måde at undersøge om styresystem er kombatibel med de forskellig driver det finder du i Microsoft homepage.
http://www.microsoft.com/hcl
held og lykke
Avatar billede gunni Nybegynder
26. oktober 2002 - 02:39 #2
Du kommer ud i dos på en xp maskine ved at boote din computer med en boot diskette...
Avatar billede resten Nybegynder
26. oktober 2002 - 08:04 #3
Der er en guide her som du kan følge slavisk.

http://www.it-ekspert.dk/forum_vispost.php?id=197&pg_name=it&lng=dk&kat=2168

For at tjekke om der er usigneret driver skrives dette i kør Sigverif.exe.
Avatar billede henrixx Praktikant
27. oktober 2002 - 00:25 #4
resten> 40 point til dig for guiden :o) - guiden var rigtig god !

rigtigmmk> 20 point til dig for svar på det med driver versionen :o)
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2002 - 10:58 #5
Jeg takker for point og glad for du kunne bruge guiden inde på www.it-ekspert.dk

Resten