Avatar billede astalavista Nybegynder
15. november 2002 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Caller ID - hardware / programmer

Hejsa alle sammen.

Når jeg har noget hardware som hedder nimpersonal, der er lavet af microtel. Jeg brugers deres software, men det mangler en funktion jeg frygtelig gerne kunne tænke mig.
;-)
http://www.microtel.com/UK/
den fungerer med det software de laver der hedder:
dAnswer™ Personal Basic

Nemlig at den skal starte siden:
http://217.28.160.161/yp/Navnebogen/WhiteResult?phone=$nummer op
Jeg har prøvet et par andre "caller id" programmer, men det hardwaren er åbenbart ikke kompatibel med de programmer.

1. Hvordan finder jeg ud af hvilke programmer hardwaren er kompatibel med.
2. kan man "lytte" til com1 porten og se hvad det er af "svar" der kommer når man ringer til den.
3. Har du et bud på hvilket program der kan klare min forspørgesel.
4. man kan gemme navne og nummere i en db, kan man lave det op så det kan klare det.

/A
Avatar billede astalavista Nybegynder
18. november 2002 - 17:29 #1
lukker ;-(
Avatar billede pcpro Nybegynder
17. juni 2007 - 15:16 #2
Det finns ett supportforum för Microtel's produkter på www.nim.se/smf (Svenska)
Supporten har också email: support(a)nim.se
Avatar billede pcpro Nybegynder
16. december 2014 - 11:45 #3
Alternativt www.microtel.se/smf supportforum.