Avatar billede banjokenned Nybegynder
27. november 2002 - 07:52 Der er 7 kommentarer og
6 løsninger

Nisse ven

Jeg har på mit arbejde fået en nisseven - haha pisse sjovt !! Nu er det bare sådan, at jeg ikke gider være den flinke type der pakker en pebernød ind i ny og næ' for at gøre min nisseven glad. NNNæ der skal liv i Laksegade.

Derfor - jeg er komplet blank - ønsker jeg gode råd, om hvordan jeg kan gøre December måned ekstra hed for min såkaldte nisseven.

Jeg har ulovet ekstra mange point, alle gode bud får 10 p ... jeg lader spg. stå til Fredag.

Banjokenned
Avatar billede 123maka Nybegynder
27. november 2002 - 07:56 #1
Det er vel bare noget med jul.
Så en pebernød er vel god nok :D

Ellers så er det jo bare slik eller noget...
Det ville JEG blive glad for :P

Beklager men kan ikke finde noget kreativt så tidligt :(
Ill be back
Avatar billede itckongen Nybegynder
27. november 2002 - 08:19 #2
Hæld kold kaffe i en cola flaske, og stil den til ham/hende
Den er sikker hver gang :)
Avatar billede ralfi Nybegynder
27. november 2002 - 08:28 #3
du kunne købe Ude & Hjemme i denne uge.. så kunne du give ham, den der cd med dejlige julesange.. Det ville da være en dejlig gave at få her op til december hva..
Avatar billede kornfreak Nybegynder
27. november 2002 - 08:58 #4
Eller endnu bedre, brænd en CD med slipknot, klister et mærkat fra en julecd på og sig den skal nydes til aftens kaffen evt med konen ;)

Eller det er vist ik helt lovligt, så køb en cd og klister mærkatet ovenpå.

:P
Avatar billede amd Nybegynder
27. november 2002 - 09:03 #5
Fedt navn "kornfrek" :D
Er vild med korn;):D
Avatar billede kornfreak Nybegynder
27. november 2002 - 09:05 #6
Me too, så du dem i valby? :))))))

(Sorry for spam)
Avatar billede amd Nybegynder
27. november 2002 - 09:06 #7
Nej:'(
Avatar billede kornfreak Nybegynder
27. november 2002 - 09:09 #8
To bad ...to bad :/

Det må du høre om en dag, det var SÅ fedt :)
Avatar billede jkjaers Nybegynder
27. november 2002 - 10:07 #9
Her er en lang række mere eller mindre opfindsomme (læs onde) nisserier:
http://www.practicaljokes.dk
Avatar billede cborg Nybegynder
27. november 2002 - 11:34 #10
Den gode gammle ide, med at hælde ris ud i skabet/tasken/jakken osv, er også ganske hyggelig =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2002 - 13:04 #11
ralfi> det er ikke sange :) - det er en cdrom med brdr. Mortensens jul :D
Avatar billede tommyv Nybegynder
27. november 2002 - 18:39 #12
Hvis man arbejder med eller ved en telefon, så kan man tape knappen (under røret) på telefonen fast. Det virker ret dumt, når folk står og snakker/råber ind i en telefon der står og ringer.

Man kan også binde stole sammen/fast...
Avatar billede banjokenned Nybegynder
30. november 2002 - 09:56 #13
Tak for hjælpen - alle gode bud får som lovet 10 points..

Kenned