Avatar billede pindski Nybegynder
29. november 2002 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man de ting som explorer husker

hvordan sletter man de der autohusk, der er i explorer, når man fx skriver et brugernavn, husker den det, eller hvis man søger på noget, så husker den også det
Avatar billede -simon- Nybegynder
29. november 2002 - 22:40 #1
Tools > Internet Options > Clear History
Avatar billede donwang Nybegynder
29. november 2002 - 22:41 #2
Funktioner>internetindstillinger>Slet coockies>slet filer>Ryd oversigten>ok!
Avatar billede pindski Nybegynder
29. november 2002 - 22:43 #3
det sletter kun ens oversigt, over sidst anvendte internet adresser
Avatar billede abpdk Nybegynder
29. november 2002 - 22:47 #4
Hvad så med: Tools > Internet Options > Content > Autocomplete > Clear Forms/Password
Avatar billede thesqunk Nybegynder
29. november 2002 - 22:47 #5
sletter alle cookies, temporary internet files, går som ovennævt og så skulle det være in order.. ?!
Avatar billede fromsej Praktikant
29. november 2002 - 22:50 #6
Kører du IE 6.0 er donwangs opskrift altså rigtig , men for at gøre det lidt tydeligere.
Funktioner>internetindstillinger>Slet cookies>OK
Funktioner>internetindstillinger>Slet filer>OK , husk at markere slet alt offline indhold.
Funktioner>internetindstillinger>Ryd oversigten>OK
Avatar billede neteffect Nybegynder
29. november 2002 - 23:15 #7
Træk musen ned til et forslag med fejl i.
Tryk på Delete.