Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 2002 - 14:52 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Fairpris.dk

Hej Eksperter

Jeg blev ringet op af smart sælger i dag der prøvede på at sælge mig fairpris.dk's koncept. Idéen med at de formidler opgaver til bl.a. mindre web bureauer. Er der nogen der har været tilmeldt og fået nogle opgaver i hus på den konto? Jeg har læst noget dårligt om det på kandu.dk. Hvad siger i?
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 14:58 #1
når de ringer, er det generelt skod...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 14:59 #2
Jeg har ikke lige prøvet det hos fairpris.dk men ved et andet selvskab, hvor de ville lave reklame for mig, og derved ville jeg så få nogle opgaver.

Så vidt jeg lige kan skifte er tilbudet gratis eller ?
Men på en eller andet måde skal du nok komme til at betale, dem der tjener på sådanne tilbud er i hvertfald dem der sælger det til dig. Det er slet ikke sikkert at du får nogle opgaver, da deres oplæg/reklame ofte er meget begrænset.

Jeg tror ikke at det holder en meter
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 14:59 #3
Jeg er blevet ringet op af det samme firma tror 4 gange nu, fatter ikke at de ikke skriver det ind på computeren, at de nu har kontaktet mig og at jeg ikke er interesseret.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
05. december 2002 - 15:04 #4
Hvis det lyder for godt til at være sandt,
er det det ofte...

;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. december 2002 - 15:07 #5
Pris og kvalitet går ofte hånd i hånd ;-)
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 2002 - 15:12 #6
Det koster ca. 4000 kr. eks moms pr. år.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 15:21 #7
Ja det tænkte jeg nok, jeg vil ikke tænke ét sekund på at tilmelde mig, for det er jo slet ikke sikkert at du får nogle projekter ud af det.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. december 2002 - 15:23 #8
Det har du nok ret i. Jeg ville bare lige sikre mig at de ikke var værd at smide penge efter.
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2002 - 15:51 #9
Glem det, det er kun en pengemaskine uden resultater.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 16:07 #10
Som skrevet før, er firmaet de enste der tjener på det
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 17:43 #11
det er ikke mange point du kommer af med... ;-)
Avatar billede peet-49 Novice
03. januar 2003 - 17:46 #12
Jeg har kørt med Fair-Pris i et år, det eneste jeg har fået ud af det, er spildt penge og tid.
Avatar billede peet-49 Novice
03. januar 2003 - 17:47 #13
Det samme med HRI, hvis nogle skulle falde for dem.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. januar 2003 - 17:49 #14
Hold dig væk..... For guds skyld..... Eller hvis du har for mange penge, så send dem til mig i stedet ;o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. januar 2003 - 10:20 #15
peet49 >> Er du også blevet kontaktet af dem mange gange?
Avatar billede peet-49 Novice
15. januar 2003 - 13:00 #16
Jeg var desvæære så dum at tilmelde mig for et år siden, har prøvet en opsigelse af abbonomentet, men uden resultat.
De værste er HRI, de komtakter een hele tiden.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. januar 2003 - 19:22 #17
peet49 >> Ja de er sq trælse. Jeg har heldigvis ikke meldt mig til, men de ringer mig jævnligt op, og hver gang spørger jeg dem om de ikke gider at notere at jeg IKKE er interesseret, men lige meget hjælper det.
Avatar billede linuxrules Nybegynder
21. januar 2003 - 22:04 #18
Hold jer LANGT væk fra Fairpris, Dansk skoleindkøb, HRI og netcentralen.
De er nogle snydere.
Tjek desuden www.unfairpris.dk kommer op den (22.01.03)
Hvis i har nogle erfaringer med dem så post endelig et indlæg på www.unfairpris.dk