Avatar billede hono Nybegynder
24. december 2002 - 22:29 Der er 20 kommentarer og
3 løsninger

Julegaver - hvad har I fået?

Tja, det er jo kun jul én gang om året. Så derfor sker der vel ikke noget ved at jeg lige poster et af de ellers så forhadte non-it indlæg her i "fri debat".

Jeg synes det kunne være meget sjovt at høre hvad I har fået i julegave. Bare én af jeres gaver (den bedste, største eller hvad I nu synes).

Selv har jeg bl.a. fået en fodbold. Nu kan jeg måske komme lidt væk fra skærmen engang imellem og ud i den friske luft. Lækkert!!!

Glædelig jul og godt nytår!

Hono
Avatar billede donwang Nybegynder
24. december 2002 - 22:30 #1
Jeg har bla. fået en UNITED DVD 3055 5 KANAL MIRROR.......
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:32 #2
Jeg har fået en strobe light (diskotek lys) virker fedt :)
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2002 - 22:34 #3
Min eneste gave: Logitech® Cordless Desktop® Optical så kan det være jeg engang imellem kan blive den første med et rigtigt svar *SS* eller i det mindste spare lidt på tastfejlene *SS*

Julehilsner til jer alle.
questis
Avatar billede zapzone Nybegynder
24. december 2002 - 22:35 #4
Jeg har bla fået et nyt fjernsynsbord, en Intelli Mouse 3.0 og en flaske Bacardi Limon :)

God jul og godt nytår til alle... Og pas nu på snitterne, det er trods alt noget at det vigtigste os "nørder" har ;)

/Zapzone
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 22:39 #5
En knaldhamrende god DVD. Gæt selv hvilken :).
Glæder jeg mig til at gense!

/Casper
Avatar billede maniacdog Nybegynder
24. december 2002 - 22:42 #6
Har fået en rigtig pæn skjorte som jeg desværre ikke helt kunne passe - kunne jeg låne din fodbold? *GG*
Så har jeg fået et par trøjer som jeg godt kan passe samt et par dvd film. :)

Glædelig bagjul alle og godt nytår.
Avatar billede themustangman Nybegynder
24. december 2002 - 22:47 #7
melao>>>>
Er det en pornofilm??? :-)
Avatar billede hono Nybegynder
24. december 2002 - 22:50 #8
maniacdog >> Hvis du kommer forbi Odense en af dagene, er jeg i hvert fald frisk på en gang fodbold!! :D

Hono
Avatar billede hermandsen Juniormester
24. december 2002 - 23:13 #9
Fra familien:
- 10 par strømper
- 3 par boxershorts
- Elektrisk tandbørste
- Pung
- Lommekalender
- Forlygte til cyklen

Fra kæresten:
- Skjorte der på forhånd er kryllet (en af dem man ikke skal stryge, gad vide hvorfor jeg får sådan en ;))
- Parfume og deo i samme sæt, den med form som mandekrop
- 2 stk. LOTR billetter til d. 14 januar (7 måneders dag)
- Sølv halskæde
- Voks til håret

Fra mig:
- Delphi Develepers Guide to OpenGL (kommer med posten en af dagene)
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 23:18 #10
themustangman nej nej nej, de er ikke sjove at se igen, og igen :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. december 2002 - 23:20 #11
Bla:

Logitech Cordless Keyboard (det fede med jogwheel) og mus.
En Memory Bar med 128 MB.

Jeg er fint tilfreds :)
Avatar billede humleloi Nybegynder
24. december 2002 - 23:28 #12
Fik en lolitta dukke af kæresten... det er dælme rart med et ordentligt stykke værktøj...
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
25. december 2002 - 00:04 #13
vodka,penge,mobil tlf,øhhhh kan ikke huske den sidste ting....
Avatar billede taskmgr Nybegynder
25. december 2002 - 00:14 #14
Damen droppede mig i lørdags, efter knap 2 år, så jeg har ikke fået det tilbage som jeg ønsker mig mest...

Men lidt tøj, en lampe, og en cd-taske har jeg da scoret mig.

+ en Zippo lighter med mit navn på fra (ex)kæresten
Avatar billede schaefner Juniormester
25. december 2002 - 00:22 #15
Jeg har bl.a. fået Matador Grand Box, kontorstol, ur, tøj og bøger
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
25. december 2002 - 00:53 #16
Hej.

Kopper, tallerkner, glas, gryder, fade osv. så jeg ved vist godt hvad klokken har slået, det er vist en pæn hentydning til at jeg godt må fordufte fra mors kødgryder og finde mig min  egen rede.
Avatar billede taamas Nybegynder
25. december 2002 - 01:30 #17
Tøj, Gamle mænd i nye biler (DVD) Guitar stuff
Avatar billede schaefner Juniormester
27. december 2002 - 01:17 #18
har iøvrigt også fået en cd med rolling stones og en check
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
27. december 2002 - 01:21 #19
Har ikke fået nogen!

- Rasmus!
Avatar billede dsj Nybegynder
27. december 2002 - 16:05 #20
hvorfor ikke rasmus?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. december 2002 - 16:15 #21
tastmgs>>>>

Det var dog rigtigt sødt af hende var.
"Man kan sku ikke stole på et væsen der kan bløde i 5 - 7 dage uden at dø af det" det er sku umuligt, "Har sku ond af dig"

Jeg fik:

Rosendahl Vin karaffel, Prob, Og Ilther
3 Afsnit af Rejseholdet på DVD
En pepsi trøje
En elvis trøje "Af sønnemand He he" <---- Den er Feeeeed
En cd med Elvis
En Opsamling med Queen
En Taske til arbejdet
Et Vaffelhjern "Sammen med konen"
Sængetøj "Sammen med konen" Gaaab i mere en 1 forstand

Det var vidst hvad det kunne blive til

God jul, og husk nu man ser ikke dum ud med beskyttelses briller, Man ser dum ud uden øjne

God Jul og godt nytår

MC
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. december 2002 - 16:57 #22
>>rasmus_h
Kan jeg friste med et par strømper? :)
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2002 - 21:17 #23
sjovt sp'rgsm[l :)

Af min computer har jeg f[et en lorte virus som har smadret mit windows 2000 s[ jeg er n'dt til at formatere i morgen...

Ellers har jeg f[et:

Creative Inspire 2.1 h'jtalers;t (Af arbejdet)
Creative Inspire 2.1 h'jtalers;t (Af mor og far :D) (Skal bytte)
Creative Soundblaster 4.1 Digital Lydkort (Af mor og far)
Den ;gte vare (Comedy Dvd film :D)
Den ;gte vare (Igen :D)
Men In Black 2 (Dvd)
Hjemmesko (dejlig varme :D)
Fona gavekort

God jul og godt nyt[r.... Skal ud og bytte gaver i morgen :D