Avatar billede cygnet Praktikant
27. januar 2003 - 15:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pæneste webshops ?

Jeg skal til at udvikle en webshop og i den forbindelse vil jeg gerne have lidt inspiration.

Hvad er jers bud på den pæneste webshop ?

/cygnet
Avatar billede whatever Nybegynder
27. januar 2003 - 15:15 #1
Hvis jeg selv skal sige det, så er dette ikke en "standard" webshop:

http://www.whateverworld.dk/aktivfritid/

Det er ikke færdigt, og derfor er det fyldt med bugs.
Avatar billede backside Nybegynder
27. januar 2003 - 15:28 #2
Ellers gå lidt på udkik her: http://www.backside.dk/links.php?cat=31
Er godt nok kun nået til #-A-B-C-D indtil videre.
Kan være du finder noget der der kan inspirere dig
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. januar 2003 - 15:30 #3
Avatar billede cygnet Praktikant
27. januar 2003 - 15:32 #4
Sidder selv lige nu og kigger på i-butikker.dk - men det var nu mest hvis der var nogle der havde nogle links til nogen der skilte sig ud. F.eks. www.candleworld.dk syntes jeg er super fed.
Avatar billede backside Nybegynder
27. januar 2003 - 15:34 #5
cygnet>> Jep, det har du ret i. Ganske nydelig biks.  ;)
Avatar billede cygnet Praktikant
27. januar 2003 - 15:37 #6
Mhoffmann > he ... sad allerede derinde - men der er super mange grimme i mellem derinde.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. januar 2003 - 15:38 #7
cygnet: Yep i Know. Men det sidste link er alle butikker der er pænere end gennemsnittet....måske finder du en der...

Går det ellers godt med firmaet?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. januar 2003 - 15:38 #8
Bakcside: Linket virker ikke...?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. januar 2003 - 15:50 #9
Cygnet: Har lige svaret på din mail, men den kom med fejl....???
Avatar billede backside Nybegynder
27. januar 2003 - 16:09 #10
mhoffmann>> Hos mig gør det.  ;)
Avatar billede whatever Nybegynder
27. januar 2003 - 16:17 #11
Axel Musics webshop er også ret fed. www.axelmusic.dk

Det er helt klart en af de bedre danske.
Avatar billede Chewie Novice
27. januar 2003 - 16:35 #12
www.10socks.dk .... er super fed
Avatar billede jens_as Nybegynder
28. januar 2003 - 23:08 #13
Jeg synes helt klart at www.softxchange.dk
er super fed... Det at det både er en fysisk butik og en e-shop... Også er konceptet mega fedt! Man kan komme ind med sine egne brugt ting også få sat dem til salg! Og ALT hvad der bliver indleveret kommer på nettet...

/Jens
Avatar billede Chewie Novice
29. januar 2003 - 08:55 #14
for ikke at glemme www.dba.dk .... den er super bruger venlig
Avatar billede rathgen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:47 #15
Skulle jeg lave en webshop ville jeg kigge på www.10socks.com, den er enkel og pæn. En webshop side skal helst være nem at finde rundt i.
Avatar billede Unicco Nybegynder
15. maj 2016 - 08:33 #16
www.ejstruplys.dk er også nydelig, og lavet på en lidt anderledes måde.