Avatar billede granhof Nybegynder
01. marts 2003 - 09:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Se dvd film på mit dvd drev

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg ser dvd film på mit dvd rom, når jeg sætter en film i drevet starter flash og der kommer et skærmbillede frem af filmen, så kigger jeg oppe i menuerne, men da er den ikke "fremhævet" altså play, så jeg kan ikke trykke på den, er der nogen der ved hvordan jeg kan komme til at se mine dvd film, evt i mediaplayer ????
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. marts 2003 - 09:49 #1
hent fx powerdvd på www.download.com
Avatar billede granhof Nybegynder
01. marts 2003 - 09:53 #2
ok prøver lige
Avatar billede peet-49 Novice
01. marts 2003 - 09:56 #3
Du højreklikker på dit DVD drev-egenskaber-landekoder og indstiller landekoden.
Avatar billede granhof Nybegynder
01. marts 2003 - 15:33 #5
jeg takker game tracker