Avatar billede jvggvj Nybegynder
22. november 2000 - 18:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bannerbyt

den der kan nævne flest bannerbyts får 150 points
Avatar billede jvggvj Nybegynder
22. november 2000 - 19:10 #2
joe der er der rimligt mange men lad de andre lige svare først jeg acceptere i morgen..

Min egen nye søgemaskine
Avatar billede jvggvj Nybegynder
22. november 2000 - 19:12 #3
jeg er ved at sætte server op på red hat 7.0 apache det skal jeg nok få sjov med:)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 19:14 #4
Uha det legede jeg med igår, men hvofor skal du bruge bannerbyt services til en søgemaskine?
Avatar billede jvggvj Nybegynder
22. november 2000 - 19:24 #5
for at få den kendt
bruger du cgi?
Avatar billede mhllhm Nybegynder
22. november 2000 - 19:35 #6
Jeg synes det er meget godt at lave en søgemaskine, jubii.dk sidder på det meste af det danske søg!!!

\\godt lav videre
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 07:33 #7
Was? Cgi til hvad?
www.bannerauktion.dk og www.qxl.dk har sometider nogle billigt til salg (bannervisninger)