Avatar billede oggi Nybegynder
13. maj 2003 - 02:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning på begge sider

Hvordan får jeg min HP deskjet 690C printer til at udskrive på begge sider? Det kunne den under Windows 98, men nu efter opgradering til Windoes XP Home er der markering om at det ikke er muligt.
Jeg har forsøgt at indlæse de oprindelige disketter til printeren, men de bliver afvist. Samme resultat med den seneste opgradering fra HP.
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 08:46 #1
Har du prøvet at hente drivere direkte fra HP's hjemmeside?
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 08:47 #2
Hvis du gør det så få lige evt. utilities med, da de oxo kan gøre noget
Avatar billede snap Nybegynder
13. maj 2003 - 08:59 #3
Det kan du ikke få den til da den har mistet den funktion ved indstal af Win Xp
jeg har kontaktet HP og fik den besked at de ikke ville lave en driver med disse funktioner, og den eneste løsning var at købe en anden printer.
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2003 - 13:29 #4
Der findes ikke driver til WinXP, hvorfor alle de tidligere features under Windows ikke fungerer.
For at få udskrevet på begge side, er du nødt til at beordre udskrift af enkelte sider og så derefter vende papiret og beordre udskrift at de manglende.
f.eks. 4 sider:  Udskrift først at side 1 og 3. Læg papiret i igen (husk at vende det rigtigt) og så bed om udskrift af side 2 og 4.
Jeg har samme problem med min HP PSC500 og HP's support giver ovennævnte vejledning.
Avatar billede kr-data Nybegynder
13. maj 2003 - 15:43 #5
hmm, XP stinker på det punkt, jeg kunne heller ikke få andre end standard funktioner på mit graffikkort! Hvad med at gå væk fra XP, i linux er 2 sides print en standardfunktion (lidt lol når printeren ikke kan det!)
Avatar billede oggi Nybegynder
22. maj 2003 - 02:47 #6
Snap nævner at HP siger, at eneste anden mulighed er at købe en ny printer. Men der findes en anden mulighed. Man kan også købe et program, som kan erstatte de manglende funktioner.    Adrs. er www.fineprint.com
Så kan man vurdere hvilken løsning der er billigst/bedst.
Avatar billede snap Nybegynder
22. maj 2003 - 09:53 #7
oggi> tak for din henvisning til fineprint men jeg smider min HP printer ud,
og har ikke tænkt mig at få flere af deres produkter inden for mine døre.
Nu skal jeg bare finde en anden printer hvor firmaet er mere lydhør for kundernes ønsker.
Avatar billede snap Nybegynder
22. maj 2003 - 10:30 #8
Jeg har sendt en mail til Hp med henvisning til dette spørgsmål så de kan se
hvad deres afvisning af os indebærer.