Avatar billede michok Nybegynder
08. juli 2003 - 13:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ofir-chat?

jeg vil gerne smide folk ud fra chatten og skrive fra andres navne... hvem kan hjælpe mig???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2003 - 13:11 #1
kontakt ofir andet er der ikke at gøre
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2003 - 13:14 #2
du skal være coadmin, for at kunne kicke bruger

http://chatrr.ofir.dk/?sa=0

Hvordan bliver man co-administrator...
På chatten har vi et nogenlunde fast antal co-administratorer.
Fordi man har ansøgt om at blive co-administrator, er det ikke sikkert at man bliver det. Den rækkefølge man udnævnes i, hænger meget sammen med hvilke rum vi mener vi har mest brug for nye co-administratorer i.

Der er en række betingelser der skal være opfyldt for at komme i betragtning som co-administrator, blandt andre:

Sproglige færdigheder.
Hvor megen tid man bruger på chatten.
Man skal kunne "holde hovedet koldt" i pressede situationer.
Man skal være myndig.
Man skal anbefales af mindst 3 eksisterende co-admin's

Derud over er det en individuel vurdering af hver enkelt aspirant
Avatar billede dk_akj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:16 #3
Hvad for dig til at tro at du får hjælp til et så latterligt spørgsmål ??

Luk venligst dette Spørgsmål med det samme og læs reglerne for brug af eksperten.dk

//akj
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 13:54 #4
OMG En spasser du er? Benytte et forum hvor man hjælper tilanden, til at finde en måde at chikanere andre mennesker i et chatrum på? DAMN, grow up little boy.. Gider normalt ikke tage mig af folk som sig, men videresender lige dette, i håb om at din ip bliver bannet langt ind i helvede....

/Loc out !
Avatar billede lrd Nybegynder
08. juli 2003 - 14:13 #5
Slap nu af med det sprog herinde!!

Tror I ikke I skulle bruge lidt tid her. http://www.usenet.dk/netikette/

Lrd
Avatar billede michok Nybegynder
08. juli 2003 - 22:57 #6
hør her bøsser..og ludere... læg mærke til at jeg skriver ``jeg vil gerne smide folk ud fra chatten og skrive fra andres navne... hvem kan hjælpe mig???´´ hvis i ikke kan hjælpe mig... så kan i sutte eller smutte... RKHDK - TAK FOR HJÆLPEN ;-)
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 23:01 #7
sutte eller smutte? Ths - pak din 13 årige "jeg vil gerne chikanere andre på ofir" røv og smut
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juli 2003 - 08:10 #8
Anmeldt!!
Avatar billede dk_akj Nybegynder
09. juli 2003 - 08:12 #9
lrd >> også herfra men det hjælper jo som en skræder i helvede, han/hun er jo tilbage imorgen med et nyt brugernavn :-(

Sad but true
//akj
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juli 2003 - 08:15 #10
Du har ret dk akj men det bedste du kan gøre er at ignorer personen. At lave ballade er vist det eneste han/hun er udepå og lad være med at synke ned sammen med ham/hende :-)

Ha en god dag min ven

Lrd
Avatar billede dk_akj Nybegynder
09. juli 2003 - 08:23 #11
u2

//akj
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juli 2003 - 12:54 #12
michok & locturian => kan vi få en pænere tone herinde, TAK
I bedes nok begge to lige kigge lidt på LRD's link ang. netikette ;o)

Forfremtiden pas på Jeres sprog!
Næste gang får I en advarsel!!

Rkhdk / Coadmin
Avatar billede locturian Nybegynder
09. juli 2003 - 14:57 #13
rkhdk :) Slap dog af :D - Det sætter jo netop vores pis i kog, at en fyr som ham, vil ødelægge noget for nogen andre. Jeg ville selv blive pisse sur, hvis jeg chattede med nogen, hvorefter der var en der sagde BLIP BLIP, efterfulgt af et kick til mig... Men, jeg undskylder mit hårde sprog - det var som sagt bare fordi jeg blev sur :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juli 2003 - 15:13 #14
locturian =>kan kun give dig ret, men som du ser så er den eneste mulighed for at få disse muligheder er ved at blive CoAdmin/Admin på sitet.. så chancen for at michok skulle få disse muligheder er minimale :)
Og hvis michok, skulle mod forventning blive det, så skal hans handlinger jo kunne forsvares overfor ofir.

Så derfor er svaret, bliv CoAdmin/Admin på sitet.
Så der er slet ikke grund til at komme med hårde ord ;)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
09. juli 2003 - 15:16 #15
Jeg tror ikke michok er ude på at blive coadmin på ofir.
Han er ude på at chikanere. Hvorfor ellers ønske at have muligheden for at "skrive fra andres navne"

//akj
Avatar billede locturian Nybegynder
09. juli 2003 - 15:16 #16
Right u are :D

Check lige brugeren i dette spørgsmål : http://www.eksperten.dk/spm/374384

Måske er det den samme ?