Avatar billede _lonny Nybegynder
08. september 2003 - 17:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder: Sync. out of range

Når jeg prøver på at starte Civilization 3 slukker min skærm og skriver:

Sync. out of range
212 KHZ 239 HZ NN

Hvad betyder dette? Jeg oplever det ikke ved andre spil. jeg troede rent faktisk at jeg havde løst problemet ved at skifte skærmen ud. Da jeg gjorde det i går, virkede spillet, men da jeg så prøvede at starte spillet i dag (med samme skærm som i går), virkede spillet igen ikke.
Avatar billede _lonny Nybegynder
08. september 2003 - 18:00 #1
ps. jeg vil selvfølgelig også gerne have at vide hvordan jeg løser problemet og ikke kun hvorfor det opstår :-)
Avatar billede fido82 Nybegynder
08. september 2003 - 18:04 #2
har du prøvet at sdætte din skræmfrekvens ned til 60 hz og se om den stadig gør det ?
Kontrolpanel>skærm>advenceret>skærm
Avatar billede _lonny Nybegynder
08. september 2003 - 18:19 #3
Jeg har prøvet alt fra 60 hz til 144 hz, men for mig virker det som om at spillet selv sætter det op igen???
Avatar billede fido82 Nybegynder
08. september 2003 - 18:36 #4
tjah
Har du tjekket om der findes en update til spillet ?
Avatar billede jinglebell Nybegynder
08. september 2003 - 18:41 #5
lonny har du bruget et program til at ændre din hertz frekvens, i så fald har du sat din hertz højrere end din skærm kan klare f.eks 1600x1200 i 100hertz (dur ikke) gå ind i det program du bruger og tryk på restore original settings, måske er det reforece du har brugt, har selv været ude for det samme
Avatar billede jinglebell Nybegynder
08. september 2003 - 18:42 #6
:-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 18:46 #7
prøv evt smutte over på civ3 websitet og se om der ikke skulle være en patch.. det kan være at du er heldig at finde en patch, eller et forum der tilhører sitet
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. september 2003 - 18:49 #8
fido82> så ikke dit svar.. havde travlt med andre spm :)
Avatar billede _lonny Nybegynder
08. september 2003 - 19:27 #9
Der var en update til spillet :-)