Avatar billede lucas2000 Novice
21. december 2003 - 11:48 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

kvalitets møbler

Fri debat ;-)
Jeg skal have nyt spisebord og stole men ved ikke rigtigt hvad det skal være for noget... Det eneste jeg ved er at det skal være kvalitet evt. Designer mærker - Er der nogen der kender noget til den slags eller har links til forhandlere ?
Avatar billede espersen Novice
21. december 2003 - 11:52 #1
Avatar billede espersen Novice
21. december 2003 - 11:58 #3
De forskellige designere laver meget lækkert og meget forskelligt, hvorfor jeg synes du skal tage ud i de fede bolighuse og se dig omkring.

Glem ikke de forskellige forhandlere af brugte designer-møbler, da de kan have meget forskelligt hjemme.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
21. december 2003 - 12:27 #5
Et link fra Bo Bedre med overskriften: Vælg det perfekte spisebord

http://www.bobedre.dk/Crosslink.jsp?d=145&a=1049
Avatar billede sbe Nybegynder
21. december 2003 - 15:26 #6
Kan klart anbefale espersens link til lauritz.com. Du kan tit finde Arne Jacobsen og lignende til fornuftige priser, og hvis du bor i nærheden af et show room, kan du kigge forbi og se møblerne inden du byder på noget.
Avatar billede lucas2000 Novice
22. december 2003 - 08:35 #7
Takker for div links, lader lige spørgsmålet stå åben et par dage ;-)
Avatar billede lucas2000 Novice
30. december 2003 - 15:58 #8
Jeg har ikke truffet noget endeligt valg endnu men tak for hjælpen ;-))
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
02. januar 2004 - 04:18 #9
Tak for point :)      ...,og godt nytår.
Avatar billede alilarsen Nybegynder
04. maj 2012 - 11:32 #10
dette måske en gammel tråd, men kun for reference se havemekka.dk
Avatar billede kimsejersen Praktikant
29. marts 2015 - 12:43 #11
Jeg har indrettet mit hjem med møbler, belysning og tæpper fra Tendenshop, da jeg synes at de havde et overordnet udvalg som passer til min smag og jeg synes at deres priser er rimelige i forhold til den høje kvalitet som produkterne er lavet i
dem kan jeg stærk anbefale jer: http://www.tendensshop.dk/ - Bor man i nærheden af Egå så har de også en fysisk butik, men det var dog webshop som jeg handlede på.

Hurtig levering og god service, så jeg er meget positiv efter handlen med dem.
Avatar billede PKaiser Praktikant
14. september 2020 - 15:01 #12
Jeg ved det er en gammeltråd, men måske nogen falder over den ligesom jeg. https://www.artogdesign.dk/ : Art & Design har både en webshop og en fysisk butik med et showroom, hvor der er rig mulighed for at finde inspiration. Deres fokus er dansk design, og du finder et stort udvalg af produkter inden for netop dette område.

Derudover kan jeg klart anbefale Luxoliving: https://www.luxoliving.dk/. Her finder du ligeså et stort udvalg af dansk design, dog med større fokus på interiør og brugskunst, men de har bestemt også møbler som spiseborde og stole.

Håber nogen bliver inspireret :-)
Avatar billede Penguin Praktikant
30. september 2020 - 12:03 #13
I 2020 (mange år efter trådstart - I know), er særligt plankeborde virkelig i fokus, når der er tale om kvalitetsborde. Personligt har jeg gode erfaring med denne side https://www.naturplank.dk/ , men pga. populariteten vrimler det frem med forskellige forhandlere. Min eneste indvending er, at hvis man vælger at gå med et plankebord, så bord man gå til en forhandler, som er specialiseret inden for dette område.
Avatar billede lucas2000 Novice
30. september 2020 - 13:00 #14
Liv en 17 år gammel tråd, fantastisk :-)

Jeg kan så byde ind med, at valget faldt på et spisebord i eg, kan i øvrigt varmt anbefales, man slipper for at bokse med bordben når man  er mange rundt om bordet.

https://designklassikershop.dk/shop/boerge-mogensen-shakerbord-1619p.html

Vh.Per Røntved
Avatar billede lucas2000 Novice
30. september 2020 - 13:13 #15
Kan tilføje at vi også valgte stole i eg, efter min mening, verdens bedste spisebordstol ;-)

https://www.brdr-friis.dk/y-stolen-traesorter.html